Announcement

Collapse
No announcement yet.

Posten i Norge er omtrent ubrukelig..

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Joda Tor Arne, både lørdag og søndag står det containere med post på et tog på vei til deg....

    Comment


    • #17
      Fryktelig rart, siden de da juger og siden det står helt i ro i helgene på sporing. Det tar to ekstra dager om pakker går over helga. Brev derimot kan komme på en lørdag dagen etter at jeg har bestilt om jeg bestiller på morgenen.

      Hvis det gikk med tog ville det vel vært registrert omlasting i Fauske eller Bodø eller der omkring, ville det ikke? Men det gjør det ikke. Første omlasting fra Oslo på sporingen er Tromsø etter to dager.
      Last edited by tahustvedt; 14-05-06, 17:44.

      Comment


      • #18
        Originally posted by Tintin
        Joda Tor Arne, både lørdag og søndag står det containere med post på et tog på vei til deg....
        Den er ikke jeg enig i heller. Jeg bor 5mil fra trondheim så det er ett naturlig knute punkt for posten. på mine sporinger av pakker har jeg flere ganger opplevd at de er registrert omlastningterminal trondheim på fredag. da kan jeg bare vente for da har jeg dem ikke før tirsdag.
        Tom Nohr
        Tennisveien 9
        2450 Rena

        Frsky taranis 9+
        Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
        Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
        + diverse små ting

        Comment


        • #19
          Det lastes containere i Oslo fredag som går til Narvik, dit tar det 1 og 1/2 døgn. Container lastes så på bil og kjøres videre så det er ingen omlast som blir registrert før containeren står i Tromsø.....
          Trondheim går nok også på tog stort sett. Avgang fredag ankomst lørdag, tømmes mandag.
          De transporterer men sorterer ikke...men det flytter seg mellom knutepunktene for det..

          Comment


          • #20
            Originally posted by tyor
            Den er ikke jeg enig i heller. Jeg bor 5mil fra trondheim så det er ett naturlig knute punkt for posten. på mine sporinger av pakker har jeg flere ganger opplevd at de er registrert omlastningterminal trondheim på fredag. da kan jeg bare vente for da har jeg dem ikke før tirsdag.
            Ja for da skal de over fra samlet transport til distribusjon...

            Comment

            Working...
            X