Announcement

Collapse
No announcement yet.

Innredning av hobbyrom?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    nice! Men blir jo et problem når du får større modeller da
    Tom I. Arntsen

    Comment


    • #17
      Nå står det en 40% på gulvet,35% i midten og en stoooor 2,2m øverst, samt en 100 kjærre på mont.stativet.
      Kan jo ikke ta i hus større/flere modeller nå
      Terje Egeberg
      "Opp ska det og det får bare virke"


      38% Carf Sukhoi ZDZ 180
      40% Pilot Extra 330 DLE 170 http://pilot-rc.com/ProductShow.aspx?id=101
      35% Pilot Extra 330 DLE 120.
      3DHS slick 89" EME 60.
      3DHS Slick 71"

      Comment


      • #18
        Staselig hangar du har der Mr. Tertitten
        arhennie

        MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
        http://hadelandmfk.no/
        www.henniehobby.no/arne

        Comment


        • #19
          Smart og praktisk løsning det der!
          Hvordan lagrer du vingene?

          Skal finne på noe bedre enn jeg har pr. i dag, noen står i snekra trehyller, hvor vingene bare ligger på hylla.
          Andre som er litt mer pes med av/på med kabling, vingestag (type TigerMoth) osv. har jeg hengt opp med to "løkker" med bredt bånd av tekstil i kroker i taket. Har heldigvis så stor kjeller at jeg ikke trenger å lagre fly inne på hobbyrommet.
          Blir fort en del støv da jeg bruker en del fastmonterte store maskiner der inne.

          Men jeg har lyst til å finne på noe bedre og mer strukturert, sparer plass også ser det ikke så "mye" ut for fruen, så da er det bare å kjøpe fler å større modeller

          PS! Tror det var fleip/ironi fra xilian sin side, for det er ikke akkurat parkflyere - svææære greier

          Comment


          • #20
            Fleip nei? Alt under 2m er indoor
            Sannheten er at jeg er grådig misunnelig på den Extraen. Orntli lekkerbisken.
            Tom I. Arntsen

            Comment


            • #21
              Originally posted by xilian View Post
              Fleip nei? Alt under 2m er indoor
              Sannheten er at jeg er grådig misunnelig på den Extraen. Orntli lekkerbisken.
              LoL enig der.
              Ja Extra' n står på gulvet, men står høyt oppe på favorittlista hos meg også. Ordentlig gromm modell å fly.
              Må se å få noen flere turer på den nå. Blir liksom enklest nå på vinteren og hive slick'n i bilen. Og den står vel kanskje øverst for tiden når det gjelder å ha det gøy i lufta vertfall.
              Men jeg er superfornøyd med alle egentlig, men alle på vær sin måte.
              Terje Egeberg
              "Opp ska det og det får bare virke"


              38% Carf Sukhoi ZDZ 180
              40% Pilot Extra 330 DLE 170 http://pilot-rc.com/ProductShow.aspx?id=101
              35% Pilot Extra 330 DLE 120.
              3DHS slick 89" EME 60.
              3DHS Slick 71"

              Comment

              Working...
              X