Unconfigured Ad

Collapse

Jeg dumma meg ut.....

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Holger
    • Feb 2006
    • 734

Skjulte "gutteting"

Smiler litt småtilfreds over at jeg har klart det kunststykket å holde sambo noenlunde oppdatert på alt jeg har i hobbyrommet. En god følelse å kunne slippe henne til der inne, og ikke minst plukke frem det jeg vil når jeg vil uten å måtte sjekke om kysten er klar!
    Det enste jeg delvis har tidd om var vel investeringen av Futaba 9c radioen...men den er jo f... meg så liten at den koster ikke noe uansett....og så har den i tillegg litt "gull og glitter" utseende med sin vagt gyllne farge....hoho.....

for ikke mange dagene siden var det en tråd her angående å få rekruttert jenter/damer til denne hobbyen. ER dere nå så sikre på at dere vil det "gutta boys"....for det høres nemlig ikke slik ut!

Tenk når "mor" skal få sin "første olje" i hobbyrommet. Tenk dere når hun skal betale den første 4 literen med fuel....ei slik kanne som vi bruker 2 av i uka (ivertfall noen av oss) og innser at du har svidd 500 kroner i uka bare på fuel....oppå de småtingene du har handlet hver gang du er å henter fuel.
    Jeg bare ser for meg våre bedre halvdeler når de får de samme handle kickene hos hobbybutikken som f.eks hos Pop-in eller H&M.... osv osv. Kan nemlig få store konsekvenser det....er ikke sikkert fam.økonomien tåler to fuel heli i mnd!

Neeeeeeiii....kanskje like greit at vi styrer med dette for oss selv kara!?
    Last edited by Holger; 26-09-06, 02:20.
    Anders Bruneberg
    Raufoss

Comment

• Tintin
      • Jan 2005
      • 4631

Nei den hobbyen er jeg ikke så interessert i å dele. Prøvde helt i starten når det ikke kostet så mye. Det var faktisk fruen som la ut for mitt aller første lille heli for jeg gikk på hobbymesse uten kort...men når det begynte å koste penger så syns jeg det var like greit å ha det for meg selv. Heldigvis så har vi en felles økonomi + hver vår private så jeg slipper stort sett unna med noen store ord og litt hoderisting

Jeg driver og varmer henne opp før Spiten kommer nå for den kommer jo til å syns...

Comment

• lm2
        • Sep 2006
        • 18

Jadda, her kjenner man seg igjen. Har ikke lagt ut de STORE beløpene på fly enda, men Landmaxen min er en annen sak. Kommer ALDRI fortelle at jeg har kjøpt motor til 2500, startbox kr 1400 + + reservedeler og slikt. Og dessuten har fruen ingenting å gjøre på hobbyrommet (kjøkkenbordet) når jeg holder på. Har bare gitt beskjed om hands off og at "kanskje ungen har lyst å gå ut" .
        -=Sukhoy-31=-
        *RIP*

-=Cessna 182=-
        Standard issue fra Kyosho

-=Landmax2=-
        Picco P3R

Sten-Th Stendal .-80

Comment

Working...