Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Fikk et par SAB blader til Sceadu EVO 50`n av poden. Ellers er det en Lepton EX på vei i posten, den sto det til Tor Henrik fra Julenissen på, hehe
Av dama fikk jeg en Ipod HiFi. Kjempefornøyd!!!!!!
Heldig dere som har en julenisse.. :P jeg har ingen .. kjøpte selv jeg.. noen som må d å.. kjøpte twister cp v2... har ikke prøvd den så mye endah.. God Jul
Nja jeg som de fleste andre tok på meg en rød drakt og lue, og fant fram hvitt skjegg. Deretter bar det inn på nettet for å bestille meg en T-rex 450SE. God Jul
Alt som kan fjernstyres.
---------------------------------------------
The problem with nitro's these days are that they arent brushless.
Electronics run on smoke... if you let the smoke out, they stop working.
Steinar Kvarme.
En liten Yak, i .40-size. Noen LiPoer som manglet maskin å jobbe i...
Og en Slingsby Tutor i shortkit som de "servicevillige" tolltypene på Gardermoen ikke fikk frigitt i tide til julehelga. Det er gutta som oppfant ordet "service"
Som en tilleggs hobby driver jeg med akvarie, stor oppstandelse blei det når den største pakka under juletre`et viste seg og være til meg fra fiskene mine...... en flott 2 meters J3 Cub hadde de spandert på meg gitt
De hadde vært i hobbyrommet og rappa en tom OS 140 eske pakka inn et gave kort ......så da blir det ny dress på meg ....alt det andre har det stått fra Rune på over lengre tid
Ingen r/c julegave i år, men det ble jomfrutur av min E-flite Ascent før mørket kom på julaften... Nydelig maskin straks den får altfor stor børsteløs, lipo og carbonprop.
Ingen r/c julegave i år, men det ble jomfrutur av min E-flite Ascent før mørket kom på julaften... Nydelig maskin straks den får altfor stor børsteløs, lipo og carbonprop.
er du her og ja holder det på å bli pilot av deg også nå
Alt som kan fjernstyres.
---------------------------------------------
The problem with nitro's these days are that they arent brushless.
Electronics run on smoke... if you let the smoke out, they stop working.
Steinar Kvarme.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment