Har nå bestilt meg en Airbrush sprøyte uten å kunne lakkerings faget. Er nå ute etter noen guider, bøker og tips som kan pynte på lakkering kunnskapene mine. Anbefalinger??
Er også ute etter å kjøpe en kompressor som kan brukes til Airbrush og diverse annet trykkluft verktøy. Hva bør jeg se etter? Kan jeg bruke alle kompressorer som ikke er oljesmurt og som har regulering på trykket ut? Hva er normalt airbrush trykk?
Lurer også på følgende:
Hvor for mann tak i farger/lakk til bruk i airbrush som er fuelproff?
Hva bør jeg skaffe meg av verneutstyr?
Andre kjemikaler og utstyr jeg bør anskaffe meg? Eks. rengjøringsutstyr og annet
Hvilket butikker har og kan airbrush faget? Tenker Billakkspesialisten på St.Hanshaugen.
Er også ute etter å kjøpe en kompressor som kan brukes til Airbrush og diverse annet trykkluft verktøy. Hva bør jeg se etter? Kan jeg bruke alle kompressorer som ikke er oljesmurt og som har regulering på trykket ut? Hva er normalt airbrush trykk?
Lurer også på følgende:
Hvor for mann tak i farger/lakk til bruk i airbrush som er fuelproff?
Hva bør jeg skaffe meg av verneutstyr?
Andre kjemikaler og utstyr jeg bør anskaffe meg? Eks. rengjøringsutstyr og annet
Hvilket butikker har og kan airbrush faget? Tenker Billakkspesialisten på St.Hanshaugen.
Comment