Announcement

Collapse
No announcement yet.

Forsats til Dremel

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Forsats til Dremel

    Har lett etter denne forsatsen til dremelen en stund nå. Hørt med alle lokale butikker, men det har ikke hatt positivt utfall enda.



    Noen som har en slik, og som husker hvor de fikk tak i den?

    500 error
    Attached Files
    Honeybee CP 2

  • #2
    Ebay er din venn
    Error Page | eBay
    Mvh
    Morten Aase

    Comment


    • #3
      Mange takk. Jeg fikk nettopp en telefon fra en av butikkene jeg har etterlyst en slik en i, og får den sendt hit innen ukas slutt =) Kom på 100,-

      Så nå blir det letting av depron!
      Honeybee CP 2

      Comment


      • #4
        Hei,

        Fungerte denne greit? Kjøpte du til Flis eller Tre?
        Lager meg en liten dremel tilbehø rhandleliste nå
        Stian Håvak (82)
        Fly low or crash trying!

        MFN @ Facebook - Like!

        Comment


        • #5
          Den billigste

          Det var litt prisforskjell, men ikke mye. Samme sats, forskjellige bor som fulgte med. Tok den til gips tror jeg.


          Men fy søren så mye jobb, for å spare noen gram! Eller, jeg freste bort hvertfall 10g. Har ikke prøvd flyet enda, så kan ikke kalle det vellykka helt enda
          Attached Files
          Honeybee CP 2

          Comment


          • #6
            Originally posted by lacappuchino View Post
            Det var litt prisforskjell, men ikke mye. Samme sats, forskjellige bor som fulgte med. Tok den til gips tror jeg.


            Men fy søren så mye jobb, for å spare noen gram! Eller, jeg freste bort hvertfall 10g. Har ikke prøvd flyet enda, så kan ikke kalle det vellykka helt enda
            Meget pent arbeid! Lagde du noen maler først eller er alt frihånd?

            Bestiller nok en av hver + masse annet kjekt å ha
            Stian Håvak (82)
            Fly low or crash trying!

            MFN @ Facebook - Like!

            Comment


            • #7
              Jeg har brukt sånn frese sats veldig mye på depron. For og lage ror å flyene, og frese inn karbon. kjøpte noen freser som passet rett inn i dremelen på clash olshon.

              Men er det en plexiplate du har montert frempå den frese satsen for og kunne frese ut slik som du har gjort ?.
              Min Hjemmeside..

              http://sveininge.iflogg.com

              Her skriver jeg om mine prosjekter, og andre ting

              Comment


              • #8
                Originally posted by spewster View Post
                Meget pent arbeid! Lagde du noen maler først eller er alt frihånd?

                Bestiller nok en av hver + masse annet kjekt å ha
                Takk Nei, lagde maler til alt. Tegne det opp prøve å tenke seg hvor man kan fjerne vekt uten å det går så mye utover stivheten, var jo faktisk litt morsomt. Den delen tok ikke så lang tid.
                Men så var det faktisk arbeidet, som var ensformig og tok litt tid. Brukte vel ca 1 time bare på vingen!
                Honeybee CP 2

                Comment


                • #9
                  Originally posted by sveininge View Post
                  Jeg har brukt sånn frese sats veldig mye på depron. For og lage ror å flyene, og frese inn karbon. kjøpte noen freser som passet rett inn i dremelen på clash olshon.

                  Men er det en plexiplate du har montert frempå den frese satsen for og kunne frese ut slik som du har gjort ?.
                  For å få litt ekstra støtte når jeg freser ute i kantene så festa jeg på et firkantet stykke plexiglass ja. For å feste den så freste jeg et rundt spor som forsatsen passet i, og så holdt det med 2 dråper medium CA +kicker. Den løsner lett hvis man prøver, men den har sittet godt inntil nå.


                  Jeg har ikke så mye frese-verktøy akkurat, men jeg har et søyleborestativ som med litt kreativitet hjelper meg innimellom

                  Borra et hull midt i plexiplata, satte boret jeg brukte fast i skrustikka, tredde plexiplata ned på borret. Deretter skøyv jeg stikka så det ble litt offset med boremaskinen. Satte fresen i boret, max omdreininger, så var det bare å holde konstant avstand (med setskrue) og dreie plexiplata pent rundt.

                  Trenger ikke noe bedre til akkurat dette prosjektet hvertfall.
                  Honeybee CP 2

                  Comment


                  • #10
                    skal de være slik etterpå eller dekker du til de utfresningene med noe?
                    Min Hjemmeside..

                    http://sveininge.iflogg.com

                    Her skriver jeg om mine prosjekter, og andre ting

                    Comment


                    • #11
                      Næh lar det være slik. Fungerer som luftbremser også. Lager litt turbulens langs kroppen så bremser det enda mer opp.


                      Noen har gjort forsøk, å frest igjennom, og deretter limt/strykt på tynn superlett folie. (husker ikke navnet i farta) Men det var ingenting å spare vektmessig. Ble bare stilig å se på :P
                      Honeybee CP 2

                      Comment

                      Working...
                      X