Announcement

Collapse
No announcement yet.

Fantastisk bra service og alt det du trenger av farger!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Fantastisk bra service og alt det du trenger av farger!

    Til alle dere som trenger en spesial farge på lakken.

    Hadde to karbon kropper som har blitt fikset på - disse har noen spesielle farger som ikke er hyllevare.
    Viste om Billakkspesialisten A/S på St Hanshaugen så jeg tok med noen vinge deler som hadde riktig farge å dro innom dem.

    Bak kassen traff jeg en hyggelig fyr som faktisk kjente Thorbjørn hos Thorbjørn & Kåre og han så med en gang hva jeg hadde og hva jeg trengte.

    Frem med den elektroniske farge analysatoren og etter noen minutter poppet det ut et par fargekoder, sjekket disse i fargekartet mot originaldelene og jeg kunne ikke se forskjell!
    Ok - det var bra, men siden dette er så spesielle farger så må den vel bestilles - var mitt neste spørsmål?
    Neida - var svaret vi produserer alle farge her!!!!
    Han spurte så om hvilken type farge jeg ønsket - akryl, to komponent osv....
    Han så vel at jeg ble stående som et stort spørsmåls tegn og kom med noen mer dyptgående forklaringer.

    Valgte en lakk som tørker raskt med ikke har den 100% glossy overflate - å få denne skinnen blank er enkelt i etterkant med en polering.

    5min senere sto to store sprayflasker på bordet.
    Prisen er en god del høyere en Biltema men så er flaskene propp fulle, du har riktig farge og kvaliteten på lakken er topp.

    Så trenger du lakk farker til reparasjoner så ta kontakt med Billakkspesialisten A/S St Hanshaugens Fargehandel



    PS: de leverer i det formatet du ønsker - har du egent sprøyte utstyr så får du fargen i vanlig boks

  • #2
    Får henge meg på jeg og, har dog bare handlet billakk men de blandet fargen jeg ønsket og kom med masse tips og råd. Kjempeservice!
    Stian Håvak (82)
    Fly low or crash trying!

    MFN @ Facebook - Like!

    Comment


    • #3
      Kan også henge meg på med skrytet ovenfor Billakkspesialisten.
      En utrolig service og de klarer å tyde farger som ingen andre gjør det..
      Kommer med gode tips og er alltid blide, uansett om du skal ha 1 dl med lakk eller flere liter, ingen sure miner der i gården...
      Per Reidar Bremseth



      Aerowroks ultimate 20-300 (seilfly ) DLE55
      PA BadBoy med sc70fs
      Seagull Harrier46 med os 70fs
      pluss litt depron da..


      Alt som går opp kommer før eller siden ned....

      Comment


      • #4
        I Bergen har vi Lakkspesialisten i Fyllingsdalen. Samme opplegget. Koster litt mer enn Biltema, men kvaliteten, hvor godt det dekker, og ikke minst fargene er MYE bedre.
        Anders Hauge

        www.hang.no - Norges nye HANG-side!

        www.JetsOfBergen.no
        rc.andersh.com

        Byggeblog 3,6m SkyLink 100ccm (Cessna)
        Byggeblog FPV SailCam Easyglider
        Byggeblog for Eurosporten
        Byggeblog for H9 Cessna med selvstarter og lys

        There is nothing left in my right brain, and there is noting right in my left brain....

        Comment

        Working...
        X