Announcement

Collapse
No announcement yet.

Killswitch

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Killswitch

    Hei, lurer bare på en ting. Hadde montert en Smart Fly killswitch i en 3W 150. Pluttselig sluttet denne å fungere, endte med at jeg måtte koble batteriet rett på tenninga.

    Men. Hva kan ha skjedd? Dioden på selve killswitchen lyser ikke og den optiske kabelen sitter som den skal. Nå har jeg ikke testen den opp mot en annen killswitch som fungerer, men finnes det andre killswitch som dere er fornøyd med? Jeg bruker smartfly på mindre motorer, har aldri hatt noe problem.

  • #2
    Jeg bruker electro dynamics tror jeg de heter. Selges av Geir Flesche i 3w norge. Har lest om alt for mange som har fått motorkutt pga smart_fly sin med påfølgende kræsj så den tør jeg ikke bruke mer. Den jeg bruker er noe dyrere men har aldri opplevd trøbbel med den og har brukt den fra 28 ccm og opp til 210 ccm.
    Olav Jørgensen
    Low & fast

    Comment


    • #3
      枣庄墒前实业有限公司

      Comment


      • #4
        Jeg har prøvd ett par forskjellige typer blant annet begge som er nevt her,har hatt fjusk med begge så i mine modeller er det ikke killswitch lengre.
        Jeg bruker en microbryter med en mini servor som funker glimrende,men det er jo
        sikkrere med en ordinær killswitch som kutter tendingen når batteri strømmen er helt borte.
        Jeg bruker 2 batteripakker og powerbox så jeg annser att det skal litt til for att all strøm blir borte tvert!
        Mvh Geir Mogstad
        ---------------------------------------
        slapp av det kommer helt sikkert ned!

        Comment


        • #5
          Hei Geir.
          Har flere av disse: SM-Modellbau | RC Telemetrie Sensoren

          Har aldri hatt noen problemer med disse. Små og lette er de også.

          Comment

          Working...
          X