Announcement

Collapse
No announcement yet.

Miracle Dual Power sw

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Miracle Dual Power sw

    Vet jeg har lest noe om dette et sted, denne bryteren virker jo ganske kjekk. Men var det noen som hadde problemer med denne? Vil jo være trygg,,,,,,?

    origami-kids.com - contact with domain owner | Epik.com
    All you need is love

  • #2
    Var vel nevnt at en var død ved ankomst, men ingen som hadde sviktet under bruk tror jeg...
    Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

    Comment


    • #3
      Ja det er riktig som joo skriver.
      Disse har blitt populære i Norge nå.

      Comment


      • #4
        Har sånn på både Edge og Yak'en nå. Er så fine atte.
        Edge'n har den som er på bildet, og på Yak er det integrert fueldot

        Men sjekk over ledninger da i alle fall XXL opplevde èn som var litt dårlig lodda.

        Er for øvrig flere fine Miracle-brytere man bør ta en titt på
        Tom I. Arntsen

        Comment


        • #5
          Ja, okei. Så lenge ingen har hørt om at dette har sviktet i lufta, er det jo greit. Sjekke at ledninger er skikkelig loddet er nok lurt ja. Kjekk bryter virker det som med fine tykke leninger.
          All you need is love

          Comment


          • #6
            Lurt og samle og stripse alle ledninger helt inne ved bryter sammen før bruk. Det har jeg gjort.

            Jeg har et par av disse men det jeg også har gjort er å "bake" inn loddingene med en dash fra limpistol.
            Det avlaster ledningene slik at de ikke ligger og flagrer p.g.a vibrasjoner.
            Last edited by Raptor; 22-03-11, 21:34.
            Mvh.
            Rolv Leirro

            Comment


            • #7
              Hva er å anbefale/ beste løsningen?. bryter med integrert fueldot eller bryter + egen fuel påfylling.

              Comment


              • #8
                Tror ikke det har noe betydning.
                Jeg har bare brukt uten til nå. Men har nå montert med dot på min seneste montering.
                Men husk at bryteren blir stor med dot i tillegg, så det vil se dumt ut på et lite fly

                Click image for larger version

Name:	DSC04986.JPG
Views:	2
Size:	254.4 KB
ID:	574746

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Ruduz View Post
                  Ja, okei. Så lenge ingen har hørt om at dette har sviktet i lufta, er det jo greit. Sjekke at ledninger er skikkelig loddet er nok lurt ja. Kjekk bryter virker det som med fine tykke leninger.
                  Ja det er siloconkabler.
                  Mvh.
                  Rolv Leirro

                  Comment


                  • #10
                    MITT syn på bryter med eller uten integrert fueldot
                    er å ikke ha den integrert. Liker ikke muligheten for en slange
                    som skal røske og rive i ledningene i tide og utide.
                    Separat dot gjør at man kan holde ting på plass...
                    Tom I. Arntsen

                    Comment


                    • #11
                      Jeg driver nå og bytter ut alle mine etter div problemer, bla nær rett i bakken opplevelse med den nye ef extran min. På de som fremdeles er igjen kjører jeg begge bryterene til rx og kill sw rett i batteriet
                      BOOMA Intelliswitch

                      Odd A Eriksen

                      Comment


                      • #12
                        Mine funker fremdeles bra. Har to på 40% min også.
                        Men som sikkerhet la jeg på lim på ledningene inn på kontaktene.

                        Har hatt ca 10 stk av dem.

                        Comment

                        Working...
                        X