Announcement

Collapse
No announcement yet.

Transport av fly i pickup

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Transport av fly i pickup

    Hepps,

    Begynner å få litt størrelse på flya mine nå, så trenger litt tips & triks til hvordan dere gjør det i bilen. Gjerne med bilder, så jeg får litt inspirasjon.

    Har en Nissan Navara D40, så har greit med plass, og mange gode muligheter for å lage oppheng etc.
    Thomas Kristensen (30)
    Oslo, Grefsen

    Radio: Spektrum DX6i & DX8
    Ultra Micro: Mange forskjellige
    Foamies: RC Tiger Star EPP 3D, Telink Yak 55 EPP, RCF Edge 540 800mm, PZ P-47 Thunderbolt, HobbyKing FunFighter RareBear
    Balsa: Above All Extra 300 SHP 47", JR Supra .40 <under bygging>

  • #2
    er vell et par som har komentert opppakkinga min men det funker





    BOOMA Intelliswitch

    Odd A Eriksen

    Comment


    • #3
      Har heldigvis ikke så store fly (ennå).. så har ikke helt det problemet. Dessuten har jeg hardtop på min bil. Så tenkte kanskje å fikse noe oppheng på innsiden av veggene for vinger/fly som lett kan fjernes etc.
      Thomas Kristensen (30)
      Oslo, Grefsen

      Radio: Spektrum DX6i & DX8
      Ultra Micro: Mange forskjellige
      Foamies: RC Tiger Star EPP 3D, Telink Yak 55 EPP, RCF Edge 540 800mm, PZ P-47 Thunderbolt, HobbyKing FunFighter RareBear
      Balsa: Above All Extra 300 SHP 47", JR Supra .40 <under bygging>

      Comment


      • #4
        XXL vekker oppsikt overalt hvor han kommer

        Comment


        • #5
          Foreslår at du kjøper et par (2 - 3 cm tykke?) isoporplater som du kutter så de passer i bredden bilen og plasserer dem loddrett, én foran vingen på kroppen og én rett foran stab-en. På toppen kutter du ut fordypninger som passer til kropp og vinger. Vingene transporteres loddrett.

          Det er vel rett før stab og finne skal limes på, så nå blir det slutt på å pakke ned alt i esken for hver byggekveld!
          Tom Roy (57), Vingtor RC Klubb, Asker Modell Klubb, Flystua
          Begynte med R/C i 1973, kun elektro fra 2007, flyr alt fra trainere til innendørs akro og halvskala fra WW I og nyere

          Comment

          Working...
          X