Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare si brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
jeg skal nå til å montere mitt første fly som har ca hengsler.
Og jeg har et veldig dumt spørsmål: Hvilket lim bruker jeg til å feste ca hengslene med?
Siden dette flyet er forholdsvis dyrt så har jeg lyst til å slippe å se rorene dette av i lufta
I tillegg til rådene om at man må bruke tynneste type CA og holde seg langt unna kicker fant jeg et interesant råd et eller annet sted: Midt i slissen for hengselet borer man et hull (ca 2mm?) for å forsikre seg om at man får soaket hengslene helt til bunns... Virker fornuftig på meg.
Jeg brukte metoden som joo beskriver, på min Funtana 90, og det ble veldig bra. Ikke mulig å rive av de rora ihvertfall. RC universe har en thread på How to use CA hinges. Den er på engelsk, men beskriver korrekt fremgangsmåte.+
Yey though I walk through the valley of shadow and death, I will fear no evil, for I am at 8000 feet and climbing\".
jeg er ganske nybegynner men har allerede rukket å sette sammen 6 fly....pengene brenner på kontoen.
da jeg skulle til å feste ball rorene, ble jeg veldig mistenkelig til ca hengslene, har hørt om flere som har dårlig erfaring med disse type hengsler
Ok..da regner jeg med at du har lest artikkelen jeg har skrevet. Bruk de CA hengslene som følger med. De holder i massevis med mindre du har tenkt å taue opp storseilere med rora..
hehe, jeg har nå festet rora og det ser ut til at de sitter greit .
fikk flyet ubygget i eske for 1500 av en danske ....hvem hadde latt den sjansen gå fra seg?
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment