Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Hei har tatt to vidioer mens jeg flyr,har cameraet motert oppe på vingen..
men jeg vet ikke hvordan man lager en link til disse eller hva man gjør for å kan dele disse med andre..håper noen har god tips hvordan dette kan gjøres...
Runar...ganske fersk...
fly:
falcon elektro
Trainer vs160 st40-knust
lavinget vs140 evo46
jupiter sc61-knust
trainer vs240 rossi61-kresjet å reparert
supra fly 40. 46evo-kresjet å reparert
super fly 25. 25 asp. f3a
baver vs230. 72 irvine.
lavinget trainer.40. 46 evo
yak 55 3D EP
u-can-do 46
yak 54 elekto 3d
yak 54 size 50 firetakt os61
Forskjellen på google og Putfile er at på google må du vente ett par dager på godkjenning før videoen blir public, mens på putfile legges den ut direkte. Google er raskere å laste opp til og har bedre framviser (synes jeg i allefall) .
hei der det var raske svar....har prøvet google men fikk noen feil medinger i slutten på opplastingen..skal prøve den andre litt senere idag, skal ut å fly nå
her oppe i nord har vi kanon wær i dag..+2 å litt sol..
Takk for svarene...Runar......
Runar...ganske fersk...
fly:
falcon elektro
Trainer vs160 st40-knust
lavinget vs140 evo46
jupiter sc61-knust
baver vs230. 72 irvine.
yak 55 3D EP
u-can-do 46
yak 54 elekto 3d
ja det er begrensninger på putfile på 25 megabit...så den er uaktuell..
fikk til å laste opp google men finner ikke vidioen på google etter på...hhhmmm
merkelig,,lastet opp 39 meg uten noe prob...men finner den ikke på min konto..hhhmmm.noen som vet noe her som jeg ikke ???????
Runar
Runar...ganske fersk...
fly:
falcon elektro
Trainer vs160 st40-knust
lavinget vs140 evo46
jupiter sc61-knust
baver vs230. 72 irvine.
yak 55 3D EP
u-can-do 46
yak 54 elekto 3d
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment