Announcement

Collapse
No announcement yet.

Flyging Holmen Hadeland mfk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Modellen til Kjell ser ut til å fly knallbra. Fine farger i tillegg

    Comment


    • KK: Regnet med att han bare var misunnelig ja
      Blir spennende å se om slich`n funker like bra så vi vet å få tak i tillsvarende, for denne er vel begrenset mulighet til å få tak i, er vel kanskje bare noe reste fly igjen. veit ikke om de blir produsert under denne navnet lenger, men iflg kk så er den veldig lik slich`n, så da kan vi jo få tak i dem relavtivt enkelt.
      Ellers hadde det vert fint å fått på noe grafikk på den, har ikke du tilgang på det Anders?
      Terje Egeberg
      "Opp ska det og det får bare virke"


      38% Carf Sukhoi ZDZ 180
      40% Pilot Extra 330 DLE 170 http://pilot-rc.com/ProductShow.aspx?id=101
      35% Pilot Extra 330 DLE 120.
      3DHS slick 89" EME 60.
      3DHS Slick 71"

      Comment


      • Jo..............men da må dere vite hva dere skal ha

        Comment


        • Du har ikke noe stash liggende som kunne passe, som jeg kan kjøpe av deg.
          Terje Egeberg
          "Opp ska det og det får bare virke"


          38% Carf Sukhoi ZDZ 180
          40% Pilot Extra 330 DLE 170 http://pilot-rc.com/ProductShow.aspx?id=101
          35% Pilot Extra 330 DLE 120.
          3DHS slick 89" EME 60.
          3DHS Slick 71"

          Comment


          • Skal sjekke. Om jeg har kan du få det.

            Comment


            • Vi har vært en gjeng på Holmen i finværet i dag. Mye vind, men det kan være gøy.
              Slick'n er på vingene igjen også.

              KK, du er med du også om du ser nøye etter
              Attached Files

              Comment


              • Ser ut som Slick'en er på vingene igjen Anders. Det er bra
                arhennie

                MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
                http://hadelandmfk.no/
                www.henniehobby.no/arne

                Comment


                • Joa, det var gøy å få den i gang igjen. Fikk mange turer i vinden

                  Comment


                  • Originally posted by anders e View Post
                    Joa, det var gøy å få den i gang igjen. Fikk mange turer i vinden
                    godt at den er flyklar igjen, ja vi har flyd i lier i dag, fikk 3 turer med yak`en men det var mye rare vinder,var vanskelig å lande, har du fått fløyet no med extan da anders,
                    Rune Borgersen

                    Comment


                    • Originally posted by ruborg2 View Post
                      godt at den er flyklar igjen, ja vi har flyd i lier i dag, fikk 3 turer med yak`en men det var mye rare vinder,var vanskelig å lande, har du fått fløyet no med extan da anders,
                      Nei, har ikke det. Får ta en dag når tæla'n i stripa har blitt borte

                      Comment


                      • Ser fint ut der der, plenen ser jo akkurat ut som vår plen bare at vår er litt mer ødelagt

                        Hvordan flyr den edgen Anders? Kunne tenkt meg en EF 30cc extra, slick eller edge. Kenneth hadde maiden med sin Extra idag, den fløy jo sinnsykt bra.
                        All you need is love

                        Comment


                        • Originally posted by Ruduz View Post
                          Ser fint ut der der, plenen ser jo akkurat ut som vår plen bare at vår er litt mer ødelagt

                          Hvordan flyr den edgen Anders? Kunne tenkt meg en EF 30cc extra, slick eller edge. Kenneth hadde maiden med sin Extra idag, den fløy jo sinnsykt bra.
                          Stripa er grønn og fin
                          Ikke edge det er 3dhs slick'n min og den flyr utrolig bra.

                          Det er en edge på noen av bildene lengere bak, men det er 55'' til Kjell Kristian.

                          Comment


                          • Originally posted by anders e View Post
                            Stripa er grønn og fin
                            Ikke edge det er 3dhs slick'n min og den flyr utrolig bra.

                            Det er en edge på noen av bildene lengere bak, men det er 55'' til Kjell Kristian.
                            Ja ok! Hmmmm Høres ut som en potensiell 30CC ja Må se Extraen til Kenneth litt mer, for den fløy også sykt bra. Svær var den og!
                            Ja! til 3Dhs importør i Norge.
                            All you need is love

                            Comment


                            • Ja denne er bad-ass............
                              Men pga dyr frakt på denne kommer jeg antagelig å kjøpe en EF-70'' til DLE-30'n neste gang.

                              Comment


                              • Litt fra i dag. Mye vind
                                Espen hadde maiden på 30cc pilot-sbach som gikk fint. Og ellers hadde vi det bra
                                Attached Files

                                Comment

                                Working...
                                X