Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Veldig bra, Audun Syns du tok hovringa veldig fort. Det er bare å fly, så kommer presisjonen og boksen blir mindre. Hodet (ditt eget, altså) må programmeres, man har ikke tid til å tenke så mye når man flyr heli.
Velkommen i heli-gjengen
Kristian Westgård
Nittedal
Rave ENV / JR Vibe E12 SG Ito / JR NEX E8 / JR Vibe 50
Pilots take no special joy in walking. Pilots like flying. — Neil Armstrong
Noen kommer på Holmen i dag, fredag ! (lurer på om jeg skal ta med Sebashen) i tillegg til helikopterert og benytte dagen i det blå?
Yr lover jo fint vær....!
Audun
Audun Johnsrud Nittedal - HMFK
* Flyr divserse planker og noen visper. En vellykket flytur er alltid en flytur nærmere neste kræsj.
Tok en tur på Holmen i finværet. Ble 3 turer med elektroleker, for hun jeg hadde med meg var litt utolmodig kan man si
Det ser man på filmingen også, for kamera mister fokus når man ikke klarer å stå stille.....lol
Tok turen til Ringerike i dag. De hadde reklamert med grilledag på Rasarud. Det var noen fine modeller der og, blandt annet kjempediger Stick med ASP 5-sylindret stjernemotor. Vingen så ut som et dørblad.
Fin dag på Holmen. Litt kaldt
Volvo'n funker fint som fly-bil. Mustangen og 48'' Laser med vingene på går fint inn
Vondt i ryggen har jeg fått også........av den jævla warbirden.
Hehehe, du mener det ja. Jeg har vært varmere i hue enn det du har vært i dag, driver med et videoprogram jeg ikke skjønner snurten av. Men det ble da film til slutt. Laster den opp så fort den er ferdig.
Men syns du var tålmodig i dag, du må nok virkelig like den Mustangen. Warbird-Anders
Neida, den står å laster opp den, men linja borti her er 200 år gammel tror jeg, ikkeno fiber. Her må Telenor utbedre, hører dere Telenor?!!!!!!!!!! Har igjen vel en time tror jeg...
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment