Announcement

Collapse
No announcement yet.

MFN og Birken?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • MFN og Birken?

    Hehe.. Vet ikke om det blir så mye respons å få på denne tråden, men kan jo lufte tanken litt mer som en spøk kanskje(?)

    Det er jo mange bedrifter som er representert på Birkebeinerløpet hvert år. Hva om (hvis det finnes noen flere spreke sjeler der ut med litt kondis?) man fikk representert en liten gruppe fra MFN forum til "å ta råtta på alle" i FREDAGSbirken neste år eller neste år der igjen? :P Dette bør passe bra for dere som vinsjer opp F3xxx flyene i lufta, mye løping og trasking der vet jeg (var mye løpegutt for gutta da jeg var liten)

    Bare en liten tanke jeg kom på nå etter 2-3 pils som kompanserer for dagens sykkeltur :P
    All you need is love

  • #2
    Tulling !!
    **********************
    Mvh
    Stig Olsen
    Lillehammer MFK


    Nan Xplorer FullCarbon X tail
    Pike Perfect X tail
    Pike Brio / Giant
    Alpina 4001
    DG 500/22 Elan under opppussing
    Birde of Time ( Noe redusert må restureres )

    Futaba 12Fg Fasst

    Comment


    • #3
      Originally posted by ruduz View Post
      hehe.. Vet ikke om det blir så mye respons å få på denne tråden, men kan jo lufte tanken litt mer som en spøk kanskje(?)

      det er jo mange bedrifter som er representert på birkebeinerløpet hvert år. Hva om (hvis det finnes noen flere spreke sjeler der ut med litt kondis?) man fikk representert en liten gruppe fra mfn forum til "å ta råtta på alle" i fredagsbirken neste år eller neste år der igjen? dette bør passe bra for dere som vinsjer opp f3xxx flyene i lufta, mye løping og trasking der vet jeg (var mye løpegutt for
      gutta da jeg var liten)


      bare en liten tanke jeg kom på nå etter 2-3 pils som kompanserer for dagens sykkeltur
      lol.....................

      Comment


      • #4
        Her på mine kanter er "Birken" blitt høyeste status og mote. På lik linje med fet Audi og fuglehund. Alle vellykkede middelaldrene Næringslivsledere samles hvert år for å vise hvor spreke de er, og hvilket fett utstyr de har.
        Vet ikke riktig hvor mange av RC folket som er spreke nok til denne utfordringen. Jeg sykler mye, men Birken er nok for tøff for meg.
        Det hadde vært skikkelig gøy og sett en eldre herre med gammel Herresykkel og nikkers tråkke forbi super-gutta med topp utstyr.
        Last edited by ArneH; 31-08-10, 09:40.
        Vennlig Hilsen
        Arne Husby

        Liker alt som flyr. Svært interessert i flyhistorie.

        Comment


        • #5
          tror du bør kutte ned på øllen......

          Comment


          • #6
            2-3 Pils , da tåler ikke du mye.....LOL
            Øyvind

            www.ahmfk.com http://sportwing.no/ http://hp.nlf.no/

            Comment


            • #7
              Holder denne Rena -> Lillehammer mon tro...

              Comment


              • #8
                Originally posted by Funnypark View Post
                Holder denne Rena -> Lillehammer mon tro...
                He he - den fikk nesten tent en interesse for sykling hos meg...... men hadde vel valgt å bruke hjelm når doningen går 60-70 km/t.

                Som bilist får en vel være glad at det ikke finnes noen av disse enda - har nok med de galningene som kler seg som de skulle delta i Tour de France og sykler som de skulle ha glemt igjen hode hjemme...

                Comment


                • #9
                  Jeg har en El-sykkel, men ikke så rå som den på filmen. Min har 36V 10Ah LIPO 250W børsteløs motor. Jeg må nok tråkke hele tiden, hvis jeg skal komme noen vei. Men motoren hjelper litt til, slik at ikke knærne ryker i de verste bakkene. Fordelen er at den er såpass kul og sykle med, at jeg bruker den hele tiden. Og får masse trim og frisk luft. Jeg lesser flyene på bagasjebrettet og i vesken og kommer frem og tilbake. Hvis ikke avstanden er lenger enn 70 km. Det er vegdirektoratet som har satt begrensinger på hastighet og motorstørrelse.
                  Motoren kutter ut ved hastighet over 25 kmt. Skulle gjerne hatt 500W i de bratteste bakkene. 250W er ganske slapt med tung syklist.
                  Selvsagt ikke lov i Birken da.
                  Attached Files
                  Vennlig Hilsen
                  Arne Husby

                  Liker alt som flyr. Svært interessert i flyhistorie.

                  Comment


                  • #10
                    Ojj se her, stor respons jo! Jeg har allerede meldt på 7-8 tilfeldige fra forumet, så snart kommer startnummer og forslag til heiarop i posten! Anders E vil ta seg av dato for trening og vil fungere som motivator. --- Dette blir jo helt knall
                    All you need is love

                    Comment


                    • #11
                      Jeg skal hvertfall sykle Birken neste år...... Men det blir vel med sykkelklubben tenker jeg.
                      Stig-Arne Isaksen

                      Skymaster 1/6 F-16 m/Behotec JB220
                      Phoenix model 1/5 P-51D Mustang m/DLE 61
                      Freewing A-10 Thunderbolt II 80mm edf

                      Comment

                      Working...
                      X