Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hadeland mfk på isen.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Her er Trond's maiden.
    Rolig og pent med en litt kilen modell. Og veldig kaldt

    Litt dårlig kvalitet, men det har sin grunn.



    Landing.

    Comment


    • Grattis med maiden trond.tor du kommer til å bli glad i den.
      Terje syvertsen
      www.ModumModellSportklubb.com
      3dhs edge mintor 38
      C-arf edge dle 111 v3.
      C-ARF extra 330l da 100.

      Comment


      • Originally posted by syver View Post
        Grattis med maiden trond.tor du kommer til å bli glad i den.

        Takker Det tror jeg også, men idag var det litt i kaldeste laget for maiden, følelsen i fingrene ble borte. Etter jeg hadde justert inn så var flyet stabilt og fint det, men var litt kilen på høyderor, hadde altfor store utslag, justerte ned, men orket ikke ta det opp igjen for test. Mulig jeg skal prøve m cg litt lenger frem også, får teste den litt mer først. Nå balanserer den omtrent på vingerøret. Men uansett, tror dette blir veldig bra jeg Motoren virker veldig sprek også, har vel snaut tre tanker gjennom den, men throttler fint og er stabil på tomgang.
        Trond Winger, søndagsflyger

        EG MX2 106"
        Ultimate 71"/DLE55
        GB Yak55 2.2M/DLE55

        Comment


        • Å fy, var kaldt i dag ja. Men det gjorde mindre vondt i finga etter andre fligt enn første.
          Men jeg vet ikke hvor sunt det er . Er øm i fungertuppa ennå.
          Det ble med 2 flighter på PA mini Katana'n som forøvrig overrasket positivt og fløy veldig fint.
          Angrer ikke på jeg tok turen i dag

          Var veldig fin den Sbach'en din Trowin.
          Jeg så deg ikke fly den da. Bare filmene fra Anders. Ser ut som fler liker seg på vestsida
          arhennie

          MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
          http://hadelandmfk.no/
          www.henniehobby.no/arne

          Comment


          • Hehe Arne, likte meg ganske godt bortved ferja så det ut til
            Trond Winger, søndagsflyger

            EG MX2 106"
            Ultimate 71"/DLE55
            GB Yak55 2.2M/DLE55

            Comment


            • Originally posted by anders e View Post
              Vinteren har vel kommet nå. og isen har lagt seg noen steder.
              Målte 15cm+ i går.

              Foreløpig flyr vi på et litt mindere sted i vente på at randsfjorden skal fryse igjen.
              Jeg har håndmåket 60x10m i dag (noen har virkelig problemer i toppen)

              [ATTACH=CONFIG]35702[/ATTACH]

              Og jeg har jo selvsagt test-flydd.
              Vi må utvide 3-4 meter i bredde og noen meter til i lengde for de store flyene.
              Men jeg ble litt sliten så jeg orket ikke mer.............
              Ambisjonene var til stede Anders, men stripa vår blir stadig mindre
              Vet ikke hvor stor stripa er nå. 20x5 eller noe? Men ser ut går nå greit det og
              arhennie

              MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
              http://hadelandmfk.no/
              www.henniehobby.no/arne

              Comment


              • Faen, har du driti på deg?

                Når det bare er jeg som ordner stripe til dere andre, og det for hånd.................. Ja da får dere jaggu ta til takke med det dere får!!

                Dessuten tror jeg den er krympet til bare 9x60 meter!! SÅ DET SÅ..........................................













































                Comment


                • He-he. Stripa er bra den Anders
                  Har bare å kjedet meg litt. Kjæringa har lagt beslag på TV'n med en av årets gøreste begivenheter på NRK.
                  Så fant jeg dette innlegget ditt #1 i tråden her. Lurer på hva slags piller du gikk på da den stripa ble til
                  arhennie

                  MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
                  http://hadelandmfk.no/
                  www.henniehobby.no/arne

                  Comment


                  • Vi har fått en traktor av Eagle, du kan jo hente den da Arne, da kan vi få stor stripe da
                    Trond Winger, søndagsflyger

                    EG MX2 106"
                    Ultimate 71"/DLE55
                    GB Yak55 2.2M/DLE55

                    Comment


                    • Skjønte at du kødda Arne

                      Comment


                      • Originally posted by anders e View Post
                        Faen, har du driti på deg?..........................................
                        du anders, nå skar du høra hær...... nå har je å hænn rognes gått bærsærk mæ snæ fræsærn. nå ær stripa helt fri før snø. tæmpraturn ær rundt ti minus ( blir rundt null på dagen i sola), så nå har du itte no unnskullning tæ å itte kåmmå oppåvær tæ åss
                        Last edited by Quadrocopter; 12-02-11, 22:14.
                        trex-600-NSP-FBL 0s55hz,beastX,align ds610,ds650.
                        trex-550e. FBL align ds610.ds620. beastX, castle esc &bec, EDGE 553mm.
                        arf jupiter med magnum 52 med ukjente servoer.
                        PA katana MD elektro med ymse elektronikk.
                        homemade quad med diverse elektronikk.
                        noen depronkjerrer.
                        futaba10c 2.4ghz.
                        radiostyrte bilær med reservedeler liggende klart

                        Comment


                        • Hmmmm.......ærre flere som har lagt kabel i boksa?

                          Det er jo så langt. Det er mye kortere for dere hit.

                          Comment


                          • Originally posted by trowin View Post
                            Vi har fått en traktor av Eagle, du kan jo hente den da Arne, da kan vi få stor stripe da
                            Veldig snilt av Eagle å donere bort traktoren sin til oss. Men vet ikke hva som er mest å foretrekke. Å kjøre traktor fra Hareid til Brandbu eller å håndmåke stripa noen sesonger Vet ikke hvor langt det er. Burde gå på to oljeskift?
                            Kanskje noen kjenner en 16-åring som nettopp har fått traktorlappen. Han kan jo kjore fast mopeden på freseren på hjemveien
                            arhennie

                            MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
                            http://hadelandmfk.no/
                            www.henniehobby.no/arne

                            Comment


                            • Neida Jon, akkurat nå skal jeg ferdigstille den store extra'n. Motoren ligger på Gardermoen nå.
                              Og så har jeg tenkt meg en tur til Modum-gutta på et lite treff der neste helg, og da går det fort til Fagernes.

                              Men Rognes har sagt det er kortere for dere å reise hit

                              Comment


                              • Originally posted by anders e View Post
                                Neida Jon, akkurat nå skal jeg ferdigstille den store extra'n. Motoren ligger på Gardermoen nå.
                                Og så har jeg tenkt meg en tur til Modum-gutta på et lite treff der neste helg, og da går det fort til Fagernes.

                                Men Rognes har sagt det er kortere for dere å reise hit
                                ååå, da må du forklare hehe, trodde det var like langt begge veier jeg
                                trex-600-NSP-FBL 0s55hz,beastX,align ds610,ds650.
                                trex-550e. FBL align ds610.ds620. beastX, castle esc &bec, EDGE 553mm.
                                arf jupiter med magnum 52 med ukjente servoer.
                                PA katana MD elektro med ymse elektronikk.
                                homemade quad med diverse elektronikk.
                                noen depronkjerrer.
                                futaba10c 2.4ghz.
                                radiostyrte bilær med reservedeler liggende klart

                                Comment

                                Working...
                                X