Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hadeland mfk på isen.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Det skulle komme lokalt mye snø på hadeland i natt hørte jeg.LoL

    Skulle gjerne tatt en tur men helsa har svikta og jeg må holde meg innendørs Snufs. snufs.
    Terje Egeberg
    "Opp ska det og det får bare virke"


    38% Carf Sukhoi ZDZ 180
    40% Pilot Extra 330 DLE 170 http://pilot-rc.com/ProductShow.aspx?id=101
    35% Pilot Extra 330 DLE 120.
    3DHS slick 89" EME 60.
    3DHS Slick 71"

    Comment


    • Det tar vi igjen om litt. Hyggelig at vi kan besøke hverandre

      Comment


      • Er vel ikke veldig varmt i dag men... Får prøve likevel!
        Attached Files
        JET

        Elektro: Extreme Flight MXS 48" og Extra 300 70", 3dhs 71" Slick, Aeroworks Yak 54 60-90size, PA Extra MX, Kyosho Extra 300S EP
        Glow: Seagull Extra 300 Os fs 70, Hangar 9 Pulse XT 40

        Comment


        • Jarenvannet nå...
          Attached Files
          JET

          Elektro: Extreme Flight MXS 48" og Extra 300 70", 3dhs 71" Slick, Aeroworks Yak 54 60-90size, PA Extra MX, Kyosho Extra 300S EP
          Glow: Seagull Extra 300 Os fs 70, Hangar 9 Pulse XT 40

          Comment


          • Ja det var fine forhold i dag, litt sur trekk i lufta. Men det ble noen turer. Tangen hadde ''nesten'' maiden på en 70'' ef-extra. Fin modell. Helt utrolig hvor dumme polske pilkere er. Sjekk det ene bildet, de satte seg rett utenfor stripa på innflygningssiden. Tangen passerte 2 meter over hodet på dem under landing, men de reagerte ikke engang. De kom faktisk mens vi dreiv der. Helt utrolig hvor tjukke i hue noen er
            Attached Files

            Comment


            • Ikke sett maken til tosker jeg, lurer på om de hadde flyttet seg hvis du hadde dratt rett over hue på dem, tror egentlig ikke det heller.
              Rimelig mørkt i toppen der tror jeg..
              Kommer en film eller to litt senere...


              Click image for larger version

Name:	IMG_3501.jpg
Views:	1
Size:	61.7 KB
ID:	584842Click image for larger version

Name:	IMG_3496.jpg
Views:	1
Size:	40.5 KB
ID:	584840Click image for larger version

Name:	IMG_3499.jpg
Views:	1
Size:	54.2 KB
ID:	584841
              Trond Winger, søndagsflyger

              EG MX2 106"
              Ultimate 71"/DLE55
              GB Yak55 2.2M/DLE55

              Comment


              • ER DET MULIG????????????? er ikke mye trivelig å herje rundt med flya når de polske blinkene sitter på rekke å rad mens de ikke skjønner alvoret når dere hucker på isen.hmmm limbo med polakker istedenfor ballonger?
                Last edited by syver; 29-01-12, 14:35.
                Terje syvertsen
                www.ModumModellSportklubb.com
                3dhs edge mintor 38
                C-arf edge dle 111 v3.
                C-ARF extra 330l da 100.

                Comment


                • Opplvelsene mine er uuforandret, men velger å slette innlegget, da det handlet om fisking og ikke modellfly.
                  Last edited by Tertitten; 29-01-12, 20:03.
                  Terje Egeberg
                  "Opp ska det og det får bare virke"


                  38% Carf Sukhoi ZDZ 180
                  40% Pilot Extra 330 DLE 170 http://pilot-rc.com/ProductShow.aspx?id=101
                  35% Pilot Extra 330 DLE 120.
                  3DHS slick 89" EME 60.
                  3DHS Slick 71"

                  Comment


                  • har jobbet med disse folka ,håper dere telte flyene deres når dere dro hjem, tror ikke det finnes dummere folkeslag,idioter............
                    Rune Borgersen

                    Comment


                    • Liten snutt fra dagen idag...




                      Trond Winger, søndagsflyger

                      EG MX2 106"
                      Ultimate 71"/DLE55
                      GB Yak55 2.2M/DLE55

                      Comment


                      • Her er mobilbilder fra i dag....
                        Attached Files
                        Last edited by Jan Egil T; 29-01-12, 18:13.
                        JET

                        Elektro: Extreme Flight MXS 48" og Extra 300 70", 3dhs 71" Slick, Aeroworks Yak 54 60-90size, PA Extra MX, Kyosho Extra 300S EP
                        Glow: Seagull Extra 300 Os fs 70, Hangar 9 Pulse XT 40

                        Comment


                        • Originally posted by ruborg2 View Post
                          har jobbet med disse folka ,håper dere telte flyene deres når dere dro hjem, tror ikke det finnes dummere folkeslag,idioter............
                          Jeg har jobbet med ganske mange hjernedøde og idiotiske nordmenn også - trodde dette forumet var for modellfly og ikke rasistiske uttalelser

                          Hvis dette er holdning bland 3D folk - så skal jeg holde meg langt unna - bare i protest!!!!!!!!!
                          Espen Kvien
                          Gruppeleder F3A
                          Vingtor RC Club
                          f3a.norge@gmail.com

                          Mange fly og mye moro

                          Comment


                          • Originally posted by Superstar40 View Post
                            Jeg har jobbet med ganske mange hjernedøde og idiotiske nordmenn også - trodde dette forumet var for modellfly og ikke rasistiske uttalelser

                            Hvis dette er holdning bland 3D folk - så skal jeg holde meg langt unna - bare i protest!!!!!!!!!
                            Ikke bland dette inn med 3d-piloter er du snill. Han flyr faktisk kun imac og skala
                            Han har heller ikke vært med oss i dag, men han er vanligvis en meget oppegående og rettferdig kar.
                            Syns den siste setningen din er veldig urettferdig og useriøs.
                            Last edited by anders e; 29-01-12, 17:26.

                            Comment


                            • Ikke useriøs, følger man tråden, så ser man at flere nevner polakkene som uønskede individer i litt forskjellige former. Hvorfor ikke bare gå bort til dem og si at her kan dere ikke sitte. "Jærnedøde og utrolige frekke" - sitat fra Tertitten. Bare sånn for orden skyld så skrives det hjernedøde Trowin skriver "Rimelig mørkt i toppen der tror jeg.."

                              Hvis man snakker om seriøs - så synes jeg heller dere skal ta avstand fra slike uttalelser isteden for at når jeg påpeker det så er jeg useriøs.
                              Espen Kvien
                              Gruppeleder F3A
                              Vingtor RC Club
                              f3a.norge@gmail.com

                              Mange fly og mye moro

                              Comment


                              • dette har ikke noe med 3d gutta å gjøre, det jeg mente er at disse , våre nye landsmenn tar seg til rette der det passer seg ,har opplevd at har du brøytet ei stripe kan du banne på at der har dem borret hull, syntes det er synd at du skal gå i protest mot noen som bare vil ha det morro med å fly, har ikke møtt noen 3d flygere eller andre som flyr modellfly som oppfører seg dårlig, det må gå ann å dele på et så stort omeråde, lykke til Anders, å dere andre på hadeland som gjør så mye innsats for å få flyd
                                Rune Borgersen

                                Comment

                                Working...
                                X