Unconfigured Ad

Collapse

Rc Show

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Andras
    • Apr 2011
    • 20

Lykke til! jeg kan på det sterkeste anbefale deg treedee-en, hvis du klarer å få fatt i en!

Tusen takk for de positive tilbakemeldingene! hvis dere har lyst å støtte denne serien så kan dere gjøre det ved å anbefale disse videoene til andre, jo flere som ser dette, jo mer motivert blir vi til å gjøre det bedre (og oftere). men igjen; Tusen takk for støtten og hvis dere har lyst å se en gal fantasi (innom rc) som dere har, så mådere bare skrive ideene under
    jeg har allerede begynt å se på DLG fly, og no må jeg bare spare opp til en
    -A
    "Hei, jeg heter Andras og jeg liker alt som flyr. Jeg liker også jenter og ting som kjører fort*."
    *fort: For at en "ting" skal kunne bli kategorisert som fort, må tingen minst kunne kjøre i 250km/h, ingen unntak.

Comment

• Andras
      • Apr 2011
      • 20

Hei!
      Jeg har laget en ny video, håper dere liker den:

-A
      "Hei, jeg heter Andras og jeg liker alt som flyr. Jeg liker også jenter og ting som kjører fort*."
      *fort: For at en "ting" skal kunne bli kategorisert som fort, må tingen minst kunne kjøre i 250km/h, ingen unntak.

Comment

• Andras
        • Apr 2011
        • 20

Hei allesammen!
        Nå har jeg bestemt meg får å gjøre disse videoene litt mer seriøst fram til jeg har nokk video til å lage selve "showet" og at jeg også klarer å bygge opp en liten publikum som vil se den.
        Det jeg gjerne vil vite fra dere er: Hva liker dere å se i disse (og andre) videoer? og enda viktigere hva liker dere ikke?
        Jeg setter stor pris på deres meninger
        -A

Comment

Working...