Announcement

Collapse
No announcement yet.

GoPro HD Hero2 på Ebay

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    GoPro HD Hero2 på Ebay

    Har det dukket opp noe hos dere?

    Comment


    • #17
      nei, er fraud, må claime paypal dispute

      Comment


      • #18
        Originally posted by Dabrun View Post
        Har det dukket opp noe hos dere?
        En kompis av meg har en pakke på vei - hva som er i den vet jeg ikke men den er sendt fra China....
        Last edited by Quadrocopter; 18-02-13, 10:00.

        Comment


        • #19
          Om tilbud ser ut til å være for gode til å være sanne,
          så er de som regel nettopp det



          Comment


          • #20
            Oppdatering:
            Han som hadde en i bestilling har fått tilbakemelding at pakken har kommet til landet - da burde jeg få en ny oppdatering om en 2 til 3 dager

            Comment


            • #21
              Originally posted by Quadrocopter View Post
              Oppdatering:
              Han som hadde en i bestilling har fått tilbakemelding at pakken har kommet til landet - da burde jeg få en ny oppdatering om en 2 til 3 dager

              Kan bli vanskelig å få igjen fra paypal om man har et sporingsnummer som er utlevert osv. Men blir spennende å se...
              Lars Norberg

              Comment


              • #22
                Har kjøpt meg Hero3, da denne som ventet ikke dukket opp, fikk pengene tilbake via Ebay uten problem.

                Viggo

                Comment


                • #23
                  Da fikk endelig kollegaen min tid til å dra på posten for å hente kameraet og der lå det en kjempe pakke!
                  Et splitter nytt original GP2 til kun hundre kroner - snakker om kupp - han er kjempefornøyd.....
                  Last edited by Quadrocopter; 22-02-13, 15:10.

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by Quadrocopter View Post
                    Da fikk endelig kollegaen min tid til å dra på posten for å hente kameraet og der lå det en kjempe pakke!
                    Et splitter nytt original GP2 til kun hundre kroner - snakker om kupp - han er kjempefornøyd.....
                    Men innhold eller bare tomt hus?
                    Last edited by Quadrocopter; 22-02-13, 15:10. Reason: rettet opp QUOTE
                    Lars Norberg

                    Comment


                    • #25
                      "..... der lå det en kjempe pakke! Et splitter nytt original GP2 til kun hundre kroner - snakker om kupp - han er kjempefornøyd."

                      Her er bilde av GP2
                      Click image for larger version

Name:	GP2.jpg
Views:	1
Size:	226.7 KB
ID:	598402

                      Vel - pakka var ikke stor men det var "2" i innholdet selv om verdien ikke var stor - kanskje 5 kroner.
                      Det foreløpige tapet på 100 kroner svei vel ikke så mye som det at pakka kom som rekommandert og han måtte på posten for å hente denne!
                      Denne episoden er innenfor PayPal sin 40 dagers grense så pengene er ikke tapt.

                      Måtte bare ha det litt moro med denne historien å drøye svaret - regner med at det var noen som satt å angret på at de ikke hadde bestilt, men sitter å smiler nå og sier til seg selv "hva var det ikke jeg sa"

                      Det lå vel litt i kortene at en kamera til $2-300 ikke kan selges for $20 (selv om dette sikkert er kosten GoPro betaler for å få produsert dette i Kina)
                      Last edited by Quadrocopter; 23-02-13, 22:06.

                      Comment


                      • #26
                        Re: GoPro HD Hero2 på Ebay

                        Spent på hva jeg får da.. har allerede åpnet pp case.. så er bare å dokumentere. Pengene tilbake

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by Quadrocopter View Post
                          "..... der lå det en kjempe pakke! Et splitter nytt original GP2 til kun hundre kroner - snakker om kupp - han er kjempefornøyd."

                          Her er bilde av GP2
                          [ATTACH=CONFIG]65353[/ATTACH]

                          Vel - pakka var ikke stor men det var "2" i innholdet selv om verdien ikke var stor - kanskje 5 kroner.
                          Det foreløpige tapet på 100 kroner svei vel ikke så mye som det at pakka kom som rekommandert og han måtte på posten for å hente denne!
                          Denne episoden er innenfor PayPal sin 40 dagers grense så pengene er ikke tapt.

                          Måtte bare ha det litt moro med denne historien å drøye svaret - regner med at det var noen som satt å angret på at de ikke hadde bestilt, men sitter å smiler nå og sier til seg selv "hva var det ikke jeg sa"

                          Det lå vel litt i kortene at en kamera til $2-300 ikke kan selges for $20 (selv om dette sikkert er kosten GoPro betaler for å få produsert dette i Kina)
                          Det er jo en selvsagt ting at GP betyr Great Pearls! Sånt må jo alle skjønne.
                          Flisespikkeri er gøy!
                          Aldri for sent å gjenopplive en lykkelig barndom!
                          Dyrøy MFK
                          ps., det er ikke størrelsen det kommer an på; hastigheten derimot...........
                          http://rolv.info

                          Comment


                          • #28
                            Hva skal man kalle denne ? En falsk 1799 Silver Dollar....

                            Click image for larger version

Name:	241973.jpg
Views:	1
Size:	105.6 KB
ID:	598502

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by netvixtra View Post
                              Hva skal man kalle denne ? En falsk 1799 Silver Dollar....
                              ....China Crap

                              Comment


                              • #30
                                merker jeg ikke gidder å gå på posten engang, claimer fraud nå

                                Comment

                                Working...
                                X