Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ultemate 10-300 

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ultemate 10-300 

    Tommy Olovsson flyr en avstemningsrunde med sin Ultemate 10-300 på Hedlanda i sommer som var, veldig gøy å være tilskuer når talentfulle piloter som Tommy bare koseflyr.

    Abonner gjerne på Youtube-kanalen min slik at du ikke går glipp av noen videoer.......

    Håper dere liker videoen.


    Mvh
    Bjarne Kvilvang
    -----------------------------
    Bj's Modellflyg website
    Bj's Modellflyg Youtube Kanal

    Flyger el og metanol fly og fløyet siden tidlig på 80-talletfor tilfellet har jeg ca 20 fly hangar, alt fra 50 cm til 250 cm. Vil bli veldig glad hvis du vill abonnere på min Youtube Kanal normalt laster jeg opp flere Videoer hver måned sommer som vinter.

  • #2
    Fin film, kva flyprodusent å kva motor som står i flyet? Det var et fint fly og fin lyd av modellen.
    Inge Brautaset
    EMHW Christen Eagle II (Red Eagle II) Valach 120
    T-rex 600 med skalakropp Funkey AS 350
    ESM F8F Bearcat med DLE 30cc
    ESM FW190 Saito FA-170R3
    Peakmodel Edge 540 med DLE 30cc
    Graupner Piper Cherokee med Os 10cc
    Aviomodelli VOR 250
    Carf Spitfire med 75cc 3W
    Phoenix Modell Ka8 3,5m
    Simprop Speedcobra

    Comment


    • #3
      Originally posted by ingeb View Post
      Fin film, kva flyprodusent å kva motor som står i flyet? Det var et fint fly og fin lyd av modellen.
      Jeg vet dessverre ikke, sendte Tommy en melding på mandagen om hvilket merke, størrelse, motor, etc, etc, men har ikke fått noe svar enda. Poster her så snart jeg vet mer.
      Mvh
      Bjarne Kvilvang
      -----------------------------
      Bj's Modellflyg website
      Bj's Modellflyg Youtube Kanal

      Flyger el og metanol fly og fløyet siden tidlig på 80-talletfor tilfellet har jeg ca 20 fly hangar, alt fra 50 cm til 250 cm. Vil bli veldig glad hvis du vill abonnere på min Youtube Kanal normalt laster jeg opp flere Videoer hver måned sommer som vinter.

      Comment

      Working...
      X