Announcement

Collapse
No announcement yet.

Maiden on Rebel

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Maiden on Rebel

    En helt utrolig maiden av en 18 år gammel pilot. Etter omtrent 6 timer i bilen for å komme til flyplassen vår, blir flyet losset i full fart og montert for en rask test med en oppstart for å sjekke at alt fungerer som det skal. Deretter blir den tanket opp og takser ut til banen. Takser nedover banen for så å snu og uten å stoppe opp gir han full gass og flyr som om han ikke har gjort annet enn å fly denne modellen hundrevis av ganger før.

    Se og nyt Patricks fantastiske maiden på hans Rebel.

    En stor takk til Patrick De Andrade Skjärvö (pilot) og pappa Johnny Skjærvø (pit crew) for dette showet.

    Tech info about the model:
    CARF Rebel 2 m
    Jetcat P100 RX
    Electron LG
    Titanium/aluminium tailpipe
    4 l Fueltank
    Futaba S9177SV Servo
    Futaba 2x7008 w/Orbit powerjack
    Powerbox Igyro3e
    Powerswitch.

    Hvis du liker videoene mine, kan du støtte meg ved å kjøpe meg en kopp kaffe, bare klikk på lenken i teksten under videoen på YouTube.

    Abonner gjerne på Youtube-kanalen min slik at du ikke går glipp av noen videoer.......

    Håper dere liker videoen.

    Mvh
    Bjarne Kvilvang
    -----------------------------
    Bj's Modellflyg website
    Bj's Modellflyg Youtube Kanal

    Flyger el og metanol fly og fløyet siden tidlig på 80-talletfor tilfellet har jeg ca 20 fly hangar, alt fra 50 cm til 250 cm. Vil bli veldig glad hvis du vill abonnere på min Youtube Kanal normalt laster jeg opp flere Videoer hver måned sommer som vinter.
Working...
X