Kompisen min var ferdig med denne fantastiske modellen allerede i fjor sommer og ville komme til Hedlanda for å ta maiden på den, beklageligvis på grund av covid-19 og de strenge reglene for å reise inn og ut av Norge fikk vi utsette det. Nå som vi er fullt vaksinert, kan vi endelig reise fritt mellom Norge og Sverige så 19. august kl. 19:30 var det endelig tid for maiden på denne enorme modellen.
Modellen er en Airworld Starfighter F-104 1:4 skala. Flykroppen er 417cm lang, vingespennet 182cm og motoren er en Kingtech K-320g4. Man kan bare beundre denne maiden. Relativt kort flytur med en utrolig kort start strekke, superstabil i luften og en perfekt landing. Bare å gratulere den meget dyktige piloten Geir Mogstad med en vellykket maiden. Gleder meg allerede til å se denne fantastiske modellen fly mange ganger i fremtiden.
Modellinformasjon:
Merke: Airworld F-104 1:4 skala
Vingespenn: 182 cm
Flykropp: 417 cmMotor: Kingtech K-320g4
Hvis du liker videoene mine, kan du støtte meg ved å kjøpe meg en kopp kaffe, bare klikk på linken i teksten under videoen på YouTube.
Abonner gjerne på Youtube-kanalen min slik at du ikke går glipp av noen videoer.......
Håper dere liker videoen.
Modellen er en Airworld Starfighter F-104 1:4 skala. Flykroppen er 417cm lang, vingespennet 182cm og motoren er en Kingtech K-320g4. Man kan bare beundre denne maiden. Relativt kort flytur med en utrolig kort start strekke, superstabil i luften og en perfekt landing. Bare å gratulere den meget dyktige piloten Geir Mogstad med en vellykket maiden. Gleder meg allerede til å se denne fantastiske modellen fly mange ganger i fremtiden.
Modellinformasjon:
Merke: Airworld F-104 1:4 skala
Vingespenn: 182 cm
Flykropp: 417 cmMotor: Kingtech K-320g4
Hvis du liker videoene mine, kan du støtte meg ved å kjøpe meg en kopp kaffe, bare klikk på linken i teksten under videoen på YouTube.
Abonner gjerne på Youtube-kanalen min slik at du ikke går glipp av noen videoer.......

Håper dere liker videoen.