Unconfigured Ad

Collapse

​Starfighter Airworld F-104 1:4 scale

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Bjarnek
    • Feb 2006
    • 85

​Starfighter Airworld F-104 1:4 scale

Kompisen min var ferdig med denne fantastiske modellen allerede i fjor sommer og ville komme til Hedlanda for å ta maiden på den, beklageligvis på grund av covid-19 og de strenge reglene for å reise inn og ut av Norge fikk vi utsette det. Nå som vi er fullt vaksinert, kan vi endelig reise fritt mellom Norge og Sverige så 19. august kl. 19:30 var det endelig tid for maiden på denne enorme modellen.

Modellen er en Airworld Starfighter F-104 1:4 skala. Flykroppen er 417cm lang, vingespennet 182cm og motoren er en Kingtech K-320g4. Man kan bare beundre denne maiden. Relativt kort flytur med en utrolig kort start strekke, superstabil i luften og en perfekt landing. Bare å gratulere den meget dyktige piloten Geir Mogstad med en vellykket maiden. Gleder meg allerede til å se denne fantastiske modellen fly mange ganger i fremtiden.

Modellinformasjon:
    Merke: Airworld F-104 1:4 skala
    Vingespenn: 182 cm
    Flykropp: 417 cmMotor: Kingtech K-320g4

Hvis du liker videoene mine, kan du støtte meg ved å kjøpe meg en kopp kaffe, bare klikk på linken i teksten under videoen på YouTube.

Abonner gjerne på Youtube-kanalen min slik at du ikke går glipp av noen videoer.......

Håper dere liker videoen.

Mvh
    Bjarne Kvilvang
    -----------------------------
    Bj's Modellflyg website
    Bj's Modellflyg Youtube Kanal

Flyger el og metanol fly og fløyet siden tidlig på 80-talletfor tilfellet har jeg ca 20 fly hangar, alt fra 50 cm til 250 cm. Vil bli veldig glad hvis du vill abonnere på min Youtube Kanal normalt laster jeg opp flere Videoer hver måned sommer som vinter.
Working...