Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hyperion EOS 1210i

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hyperion EOS 1210i

    Noen som har erfaring med denne laderen ?


    Siden finnes ikke

    Mvh
    Terje

  • #2
    Originally posted by tesa
    Noen som har erfaring med denne laderen ?


    Siden finnes ikke

    Mvh
    Terje
    Har akkurat fått min. Har ikke fått testet den så mye. Displayet har blått "backlight" som gjør det nesten uleselig i normal rombelysning. Man må omtrent lyse på det med lommelykt for å se hva som står der! Begrunnelsen for å lage det slik skal være at det blir mere tydelig i skarpt sollys(!). Det kommer snart tips om hvordan man kan dempe backlight'en litt, men det innebærer at man må åpne den og lodde litt, noe som nepper er bra for garantien. I de nyeste opplagene er dette vistnok utbedret, så det lønner seg å sjekke dette med butikken og evt. vente på de nyere utgavene.
    Ellers skal det være en god lader med god ytelse på lading/utlading (180W/50W).
    Fred Larssen

    Comment


    • #3
      Nå har jeg modifisert laderen min slik at jeg kan justere kontrasten fra utsiden. Problemet var at kontrasten på LCD displayet var satt alt for lav fra fabrikken, og altså ikke backlighten.
      Fred Larssen

      Comment


      • #4
        Takker for infoen flarssen.
        Leste om laderen på RC groups og etter mye om og men falt valgte på en annen. BANTAM E-STATION 902 som jeg venter spent på.

        Comment


        • #5
          Originally posted by tesa
          Takker for infoen flarssen.
          Leste om laderen på RC groups og etter mye om og men falt valgte på en annen. BANTAM E-STATION 902 som jeg venter spent på.
          Hei, hvor fikk du bestillt denne ifra? Hvor mye kommer den på inkl. frakt og eventuell moms/fortolling ifra utlandet?

          Mhv
          Fredde

          Comment


          • #6
            Hei
            Bestillte min fra Griffin Models ..... lev tid 1-2uker

            http://www.griffin-models.com/

            Comment

            Working...
            X