Announcement

Collapse
No announcement yet.

Oppgradere Schulze ISL 6-330d

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Oppgradere Schulze ISL 6-330d

    Jeg har ovenfornevnte lader med v.7.11 og ville ha oppgradert denne til nyeste programvare (forstår det slik at den må sendes inn også for en HW modifisering). Noen butikker her i landet som gjør dette ? Evt. hvor sender jeg den / hvem tar jeg kontakt med ?

  • #2
    Hei
    Dette kan du få gjort hos Thorbjørn & Kåre - Rc-seilfly.no - Modellflysport
    Laderen må sendes til Tyskland for oppgradering og denne koster 350,- pluss frakt. Har nettopp gjort dette selv.

    Comment


    • #3
      Takker, det skal prøves

      Comment


      • #4
        Noen som vet om det kommer noen oppgradering som lar en lade A123 med schulze laderene?
        Espen Melby

        :D-- Fuel leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering.... ("Noen" vil ha meg til å endre denne, bare glem det! ;) ) --:D

        Comment


        • #5
          Jeg må visste sende laderen til Tyskland. Hva er billigste og tryggeste måte å gjøre dette på, og hva er ca. prisen ? (pakken veier vel 1-2 kg vil jeg tro når den er pakket noenlunde forsvarlig).

          Comment


          • #6
            Dersom du sender laderen til Kåre & Thorbjørn så tar de seg av transporten til Tyskland. Prisen kan, ifølge dem, variere etter hvor mange det blir å fordele kostnadene på. Jeg har ikke fått min tilbake enda så jeg vet ikke hva min oppgradering vil koste.
            Send dem en mail eller ta en telefon så får du rede på det du trenger.

            Comment


            • #7
              Jeg sendte mail til dem igår kveld, og fikk svar også igår kveld. Og såvidt jeg skjønte så lønte det seg å heller sende den selv.

              Comment

              Working...
              X