Announcement

Collapse
No announcement yet.

Trenger tips til en god lader

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Trenger tips til en god lader

    Jeg trenger en grei lader, helst en som du kan koble rett i stikkkontakten. Har en Trex 450 idag, med et par Flighpower batteri. Tanker fremover er at det muligens blir en Trex500, men neppe noe større en dette. Jeg har ingen som helst peiling på ladestrømmer og sånt, og føler meg overhode ikke kvalifisert til å vurdere selv hva jeg trenger

    Så, er det noen som kan anbefale en god lader, gjerne i prisklassen 600 til tusenlappen? Vil ikke over tusenlappen ihvertfall.

  • #2
    hva med denne Siden finnes ikke
    Tom Nohr
    Tennisveien 9
    2450 Rena

    Frsky taranis 9+
    Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
    Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
    + diverse små ting

    Comment


    • #3
      Her må du vurdere om du skal ha en lader som klarer 6S. Vil nesten tro TRex 500 når den kommer vil gå på 5S men muligens kan det bli 6S på den også.
      Synd å måtte kjøpe 1 til...

      Comment


      • #4
        Er vel 4 eller 6s 500'en mest sannsynlig kommer til å kjøre på etter det jeg har hørt, så ikke kjøp en lader som ikke klarer 6s ihvertfall.
        Morten Smøraas

        Comment


        • #5
          Noen som har en ca. dato på når den nye 500 kommer til markedet??
          Bedre å spørre en gang for mye enn en styrt for mye

          walter@retlaw.no

          Comment


          • #6
            Kjøp lader EN gang , kjøp Schulze!
            -Jim Johansen-
            Flyklart:
            Sebart Angel 50evo, Stratair Raketenwurm 4b, Compact Wizard
            Under construction:
            Stratair Hurricane, Speedfire 2, Mini Ellipse, Sig Samurai, Backfire

            Comment


            • #7
              500 kommer etter 600 nitro. Selv tviler jeg på vi ser den her til landet før til høsten/vinteren i år
              Morten Smøraas

              Comment


              • #8
                Originally posted by jijohans
                Kjøp lader EN gang , kjøp Schulze!
                Støttes ! ISL6-330d er en glimrende lader til en overkommelig pris (ca 1800,- her på berget tror jeg).

                Comment


                • #9
                  Originally posted by LN-TAL
                  Støttes ! ISL6-330d er en glimrende lader til en overkommelig pris (ca 1800,- her på berget tror jeg).
                  Jeg bestilte den i dag men den koster ikke så mye http://www.technoflight.no/shop/prod...roducts_id=806
                  Amund Gårdhammer
                  www.ringerikemfk.com

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by amundrg
                    Jeg bestilte den i dag men den koster ikke så mye http://www.technoflight.no/shop/prod...roducts_id=806
                    Se der ja, dette må da være en god pris ? Løp å kjøp sier jeg

                    Comment


                    • #11
                      Lurer på om det er en slik jeg trenger. Har Polycharge LiPolader, men på denne kan du kan lade i 1C. Noe som går ut over levetiden til Lipoene.

                      Siden finnes ikke

                      Så det jeg egenltige lurer på er om det går an å stille i ladestrømen på Schulze slik at man kan lade i 0.5C eller mindre
                      Bedre å spørre en gang for mye enn en styrt for mye

                      walter@retlaw.no

                      Comment


                      • #12
                        Selvfølgelig kan du justere ladestrømmen på Schulze laderene.

                        Comment

                        Working...
                        X