Announcement

Collapse
No announcement yet.

Lading av t-rex 450 se V2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Lading av t-rex 450 se V2

    Jeg forstår ikke helt hvordan disse kompontentene settes sammen slik at bateriet får strøm. Manualen er på ufårståerlig engelsk for meg. Kunne noen vere så snill og skrive en kort og grei forklaring på norsk? det er jo deans på batteriet men ikke på laderen / balancern??
    jeg har swallow advance digital charger og en LBA 10 net balancer.

    takker
    Takk til oly for hendvisning på runryder =D
    Go Lower! Lower.... To Low!

  • #2
    Da må du sette en Deans kontakt på balansererens røde/sorte, så må du ha en balanseplugg på batteriet som passer med balansererens inngang. Så kobler du denne til balansereren, deretter kobler du sammen Deansene innen 12 sek. Om du skal lade og ikke bare balansere så trykker du en gang på knappen på balansereren og starter så laderen.

    Comment


    • #3
      Hei. nå er det vel eit batteri du skal lade og ikke eit helikopter
      måtte bare,Men så til saken.Du har sikkert en batteripakke som har en rød og en sort ledning på,som det sitter en hunkjønn deans plugg på.Da må du lodde på deans hannkjønn på den sorte og røde lederene som ikke har noen koblig
      (balanserer LBA 10)
      For å lade batteriet ditt må du koble banan pluggene åpå balansereren til laderen,for så og koble batteri pakka til dean pluggen OG balanse ledningen på LBA 10 balansereren din
      Alt som kan fjernstyres.
      ---------------------------------------------
      The problem with nitro's these days are that they arent brushless.
      Electronics run on smoke... if you let the smoke out, they stop working.
      Steinar Kvarme.

      Comment


      • #4
        sitter vist å svarer i kor her gitt
        Alt som kan fjernstyres.
        ---------------------------------------------
        The problem with nitro's these days are that they arent brushless.
        Electronics run on smoke... if you let the smoke out, they stop working.
        Steinar Kvarme.

        Comment


        • #5
          Takker
          Nå tror jeg at jeg skjønner det ja! syntes de greiene passer litt dårlig men men. Tusen Takk for hjelpen!
          Go Lower! Lower.... To Low!

          Comment


          • #6
            Probleme stoppet ikke gitt. Nå finner ikke "Swallow" batteriet mitt...Balangserern lyser ikke eller noe. Hva har jeg gjort galt nåda?:P

            jeg har plugga rød mot rød på balancer - batt og den hvite i, men den sitter dååårlig.
            Go Lower! Lower.... To Low!

            Comment


            • #7
              Har du husket å trykke mode-knappen?

              Dårlig kontakt kan også være årsaken.

              Desverre er det også slik at du ikke kan fomle så veldig når du kobler sammen. Det skal gå mindre enn tolv sekunder fra du kobler i balanseringskontakten til du kobler på hovedkontakten.

              Comment


              • #8
                jeg tror det kan vere kontakten mellom bat. og balancer (hvite). Kan man få kjøpt et mellom ledd mellom 3s og batt.?
                Go Lower! Lower.... To Low!

                Comment


                • #9
                  Absolutt, du må bare vite hva du skal ha for det finnes ulike typer.

                  Comment


                  • #10
                    ok, takk det var en lettelse =)
                    men det skal vel funke med det som følger med og? eller MÅ man ha et mellomledd mellom de 2?

                    dette var vansklige greier =P
                    Go Lower! Lower.... To Low!

                    Comment

                    Working...
                    X