Laderen en lader med, gjør vel mye her.
Men hvilke merker skal jeg velge til RX og drivbatteri?
Til nå har jeg brukt 3 stk Graupner Lipo 1-4, som er en snerten liten sak som lader automatisk og helt kaldt.(Fire Lipo i en turbinmodell)
Det er pakker (Kokam og Graupner) på 2-3 celler.
Men nå tar jeg steget ut for å fylle opp det jeg har på benken:
Det er en 5 og 6m Ventus 2cx fra LET på 12 kilo som blir 14, når den foldbare propellpakka kommer oppi.
10 celler, og ca 4000 mAh.
Jeg skal også ha to pakker på 2 celler, 5000 mAh til en Weatronic RX i den.
En Condor på 4,2 m, 5 kg som skal ha 8-10 celler til en Plettenberg 6,7:1 motor og klapp-propell.
En F3B Storm 3,2 m, ombygd til elektro med klapp 6 celler, samt en Blue Explorer (7 kg med klapp) som kommer til høsten (10 celler 3-4000 mAh)
20- 25C til drivpakke, og 10 til RX. Det har jeg forstått, men hvilke merker bør jeg styre unna, og hvilken lader er gullego`?
Hvem er eneren idag der jeg får hanka inn alt det jeg trenger?
Men hvilke merker skal jeg velge til RX og drivbatteri?
Til nå har jeg brukt 3 stk Graupner Lipo 1-4, som er en snerten liten sak som lader automatisk og helt kaldt.(Fire Lipo i en turbinmodell)
Det er pakker (Kokam og Graupner) på 2-3 celler.
Men nå tar jeg steget ut for å fylle opp det jeg har på benken:
Det er en 5 og 6m Ventus 2cx fra LET på 12 kilo som blir 14, når den foldbare propellpakka kommer oppi.
10 celler, og ca 4000 mAh.
Jeg skal også ha to pakker på 2 celler, 5000 mAh til en Weatronic RX i den.
En Condor på 4,2 m, 5 kg som skal ha 8-10 celler til en Plettenberg 6,7:1 motor og klapp-propell.
En F3B Storm 3,2 m, ombygd til elektro med klapp 6 celler, samt en Blue Explorer (7 kg med klapp) som kommer til høsten (10 celler 3-4000 mAh)
20- 25C til drivpakke, og 10 til RX. Det har jeg forstått, men hvilke merker bør jeg styre unna, og hvilken lader er gullego`?
Hvem er eneren idag der jeg får hanka inn alt det jeg trenger?
Comment