Announcement

Collapse
No announcement yet.

Noen norske butikker som har Flightpower eller Thundepower batteri?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Noen norske butikker som har Flightpower eller Thundepower batteri?

    Trenger sårt sårt et par batteri til Trex450'en min, men Technoflight er dessverre utsolgt for passende batteri (3sp1 2170), Griffin svarer ikke på mail og de lokale sjappene har ymse kaliber batteri. Finnes det andre nettbutikker som fører disse batterene her i norge?

  • #2
    Litt mer tålmodighet så får du nok svar fra Ken tenker jeg. Ikke alltid man får svar på timen, men svar kan du regne med å få.

    Ellers er det vel eksakt samme celler i Hyperion sine pakker som det er i FP og TP sine, nemlig Enerland celler.

    Comment


    • #3
      Originally posted by Hanzo
      Trenger sårt sårt et par batteri til Trex450'en min, men Technoflight er dessverre utsolgt for passende batteri (3sp1 2170), Griffin svarer ikke på mail og de lokale sjappene har ymse kaliber batteri. Finnes det andre nettbutikker som fører disse batterene her i norge?
      Du kan også prøve hos www.rotorsport.no. Ser ut som det finnes noen pakker på lager der. For øvrig er ny forsyning kun dager unna....

      mvh
      Jørgen Dahl
      TechnoFlight
      Last edited by TFlight; 27-04-07, 12:39.
      Jørgen Dahl
      Innehaver av www.technoflight.no
      fra 2006 til 2008...

      Comment


      • #4
        Litt småskyldig bestilte jeg to pakker fra rotorsport. Sier småskyldig fordi den servicen som Jørgen & Co gir er absolutt det beste jeg har opplevd etter snart 10 år med handel via diverse nettbutikker, og slikt bør belønnes. Som plaster på såret bestilte jeg nå ihvertfall en Bantam BC-6 fra sistenevnte, og trackingnummer ligger allerede i innboksen min ser jeg. Så får jeg kansje endelig litt fart på flygingen nå som været ser ut til å komme seg igjen. Stiv kuling og Trex450 er ikke for amatører!
        Last edited by Hanzo; 27-04-07, 15:21.

        Comment

        Working...
        X