Hei
Har ladet opp dette batteriet (3-cell LI-Po) ved hjelp av et eksternt bilbatteri ca. 10 ganger nå. Jeg bruker standard E-sky charger mellom bilbatteriet og selve lipo-batteriet og lader ca. 2timer hver gang helt til det ene lyset slukker på laderen og batteriet skal være fulladet.
Da jeg skulle sette igang helikopteret idag fungerte alt som det skulle, men plutselig etter bare 2minutters flyving begynte batteriet å bli tomt. Jeg har alltid sluttet å fly straks jeg merket at batteriet begynte å bli tomt (80%flytid av batterikapasitet)
Er en balanseringsplugg eller hva det kalles som ekstrautsyr til laderen et absolutt must?
Har ladet opp dette batteriet (3-cell LI-Po) ved hjelp av et eksternt bilbatteri ca. 10 ganger nå. Jeg bruker standard E-sky charger mellom bilbatteriet og selve lipo-batteriet og lader ca. 2timer hver gang helt til det ene lyset slukker på laderen og batteriet skal være fulladet.
Da jeg skulle sette igang helikopteret idag fungerte alt som det skulle, men plutselig etter bare 2minutters flyving begynte batteriet å bli tomt. Jeg har alltid sluttet å fly straks jeg merket at batteriet begynte å bli tomt (80%flytid av batterikapasitet)
Er en balanseringsplugg eller hva det kalles som ekstrautsyr til laderen et absolutt must?
Comment