Announcement

Collapse
No announcement yet.

Low Voltage Warning

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Low Voltage Warning

    Jeg har tenkt å bestille meg en Low Voltage Warning dings til min T-rex 450. Tenker på HRPOLY-X men jeg har ikke bestillt ennå så jeg er fortsatt mottakelig for andre forslag/advarsler.

    Har noen prøvd logfunksjonaliteten til denne?

  • #2
    Originally posted by lipo
    Har noen prøvd logfunksjonaliteten til denne?
    Har ikke prøvd loggingen da jeg har E-logger. Men hvis du går til kjøp så vil jeg også anbefale deg å ta med LED-clusteret. Buzzer'n kan være vanskelig å høre et stykke unna. LED-clusteret er synbart lang vei.

    Stein

    Comment


    • #3
      Originally posted by nilste
      Har ikke prøvd loggingen da jeg har E-logger. Men hvis du går til kjøp så vil jeg også anbefale deg å ta med LED-clusteret. Buzzer'n kan være vanskelig å høre et stykke unna. LED-clusteret er synbart lang vei.

      Stein
      Hvor langt unna da? Det er ikke så langt unna jeg tør å fly med en liten T-rex 450. Men du har 600 kanskje? Den synes vel bedre på avstand, og lager kanskje litt mer lyd også?

      Jeg tenkte å ha lyset på en side og lyden på den andre hvis det er mulig.

      Comment


      • #4
        Originally posted by lipo
        Hvor langt unna da? Det er ikke så langt unna jeg tør å fly med en liten T-rex 450. Men du har 600 kanskje? Den synes vel bedre på avstand, og lager kanskje litt mer lyd også?

        Jeg tenkte å ha lyset på en side og lyden på den andre hvis det er mulig.
        På 450'en har jeg buzzer'n festet innvendig men pekende nedover. Clusteret har jeg festet oppe på på halebomfestet.
        På 600'en har jeg en annen type, men også der er det en form for LED-cluster. Synes de små LED på clusteret til HRPOLY-X lyser mer. Mister du orienteringen på 450'ien pga. avstand, er jo "trøsten" at du iallefall vil se at batteriet næmer seg slutten

        S

        Comment


        • #5
          Jeg bruker den i mine 450er samt fly og syns den er grei å høre. Lyset på standardutgaven syns ikke veldig godt om dagen så om du skal ha den visuell så bør du nok ta med de ekstra led'ene ja.

          Loggingen er nesten verdiløs da den logger kun hvert 20 sekund og ikke kontinuerlig så du klarer ikke måle peaker, bare et snitt.

          Efliernz på eBay og Helifreak har en annen med både lyd og lys. Har hans med lys på de store heliene

          Comment


          • #6
            Jeg bruker også denne i 450'en min. Funker glimrende og jeg har iallefall ingen problemer med å høre buzzeren selv om jeg flyr et stykke unna. Suksessen har ført til at det faktisk akkurat i dag landet en pakke på posten med 4 nye slike som jeg skal ha i andre modeller med lipo mottakerbatteri!
            Anders Hauge

            www.hang.no - Norges nye HANG-side!

            www.JetsOfBergen.no
            rc.andersh.com

            Byggeblog 3,6m SkyLink 100ccm (Cessna)
            Byggeblog FPV SailCam Easyglider
            Byggeblog for Eurosporten
            Byggeblog for H9 Cessna med selvstarter og lys

            There is nothing left in my right brain, and there is noting right in my left brain....

            Comment


            • #7
              Takk for tipset!
              Bestilte meg en slik nå akkurat.
              Tok det lang tid før den var i posten?
              Hans Idar Haldorsen
              Alta

              Sceadu Evo 50
              T-Rex 450 SE
              E-starter
              U Can Do 3D Elektro
              Great Planes Revolver 50

              Comment


              • #8
                Denne siste forsendelsen tok presis 4 arbeidsdager.
                Anders Hauge

                www.hang.no - Norges nye HANG-side!

                www.JetsOfBergen.no
                rc.andersh.com

                Byggeblog 3,6m SkyLink 100ccm (Cessna)
                Byggeblog FPV SailCam Easyglider
                Byggeblog for Eurosporten
                Byggeblog for H9 Cessna med selvstarter og lys

                There is nothing left in my right brain, and there is noting right in my left brain....

                Comment

                Working...
                X