Announcement

Collapse
No announcement yet.

Har dere tro på denne?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Har dere tro på denne?

    Har dere tro på denne til 3s 2200mah?

    https://www.unitedhobbies.com/UNITED...idProduct=2160
    Har virkelig blitt bitt av basillen

  • #2
    Spørs jo hva du skal ha den til...
    Although this is a UBEC and can handle up to 23v, its warning system is only designed for 2cell. Some would consider using a UBEC for 2cell as overkill, however it ensures a stable current, less heat and a higher amperage can be used.

    This UBEC can be used with up to 23v input. If you use a 2 cell pack only, it will also warn you if your cells drop to 3v per cell.
    Espen Melby

    :D-- Fuel leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering.... ("Noen" vil ha meg til å endre denne, bare glem det! ;) ) --:D

    Comment


    • #3
      Er ikke det sånt lipo warner som beeper når cellene i batteriet kommer under et visst spenningsnivå?

      Bare for 2s?
      Har virkelig blitt bitt av basillen

      Comment


      • #4
        Originally posted by kenzky
        Er ikke det sånt lipo warner som beeper når cellene i batteriet kommer under et visst spenningsnivå?

        Bare for 2s?
        Ja det er det det står, kun for 2s. Som bec fungerer den opp til noen og 20 V men den varsleren slår vel inn på 6V da kan jeg tenke meg, uten at det er noe mulighet til å sette den på 9V eller mer.
        Espen Melby

        :D-- Fuel leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering.... ("Noen" vil ha meg til å endre denne, bare glem det! ;) ) --:D

        Comment

        Working...
        X