Announcement

Collapse
No announcement yet.

Koffert til Lipo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Koffert til Lipo

    Jeg har trexen i en alu.koffert, alt verktøy og reservedeler i en ryddet verktøykasse. Men hva gjør jeg med alle lipoene pakkene.. Er lei av å ha dem i lommer, lommetaske, vesker og ikke minst å finne ut at jeg må hjem igjen da lipone er glemt..

    Så løsingen er denne jeg har lagd meg. Har plass til 9 stk i nedre del og kan skjære meg til ytterlig 9 stk i øvredel
    Attached Files
    Bedre å spørre en gang for mye enn en styrt for mye

    walter@retlaw.no

  • #2
    Vakkert. Forbilledlig.

    Comment


    • #3
      Virkelig genialt, har lenge vært på jakt etter noe slikt selv. Får jeg spør hvor du fant denne saken?

      Comment


      • #4
        Pent. Når man har så mange pakker trenger man nok en egen koffert
        Men er jo plass til 5-6 stykker i Trex-kofferten også, har du flere der?
        Morten Smøraas

        Comment


        • #5
          Originally posted by Hanzo
          Virkelig genialt, har lenge vært på jakt etter noe slikt selv. Får jeg spør hvor du fant denne saken?
          Kofferten fikk jeg kjøpt på Nille faktisk. Det var egentlig et grillsett til 149,- minus rabbat min siden jeg kjører for dem. Det var fjorårets artikkel som solgte dårlig. Og når det finnes over 250 nille butikker landsbasis er du heller ikke så langt unna. Du kan spørre om de har noe av disse grillsettene igjen. Om ikke så kan jeg gjerne anskaffe deg en slik da jeg veit om flere filialer som ønsker å kvitte seg med dem. Skumplasten fikk jeg kjøpt av Forside | Skumplast-Senteret AS i Oslo. De skjærte to flak(Øvre og underdel) til meg for den stive prisen av 100.- kr pr. flak. Syntes dette var dyrt for skumplast, men gjort var gjort. Hjemme brukte jeg to timer på å måle og skjære til meg batteri sporene. Og da lipoene mine har alle bårrelås brukte jeg det også for å holde dem på plass.
          Fant en annet firma på nett som selger skumplast og de kan spesial utskjære til driverese kofferter, men ligger i Hønefoss
          404 Not Found

          Kjøpte meg to sett slik at jeg har til en annet senere prosjekt.
          Attached Files
          Bedre å spørre en gang for mye enn en styrt for mye

          walter@retlaw.no

          Comment


          • #6
            Originally posted by Psyko-lefse
            Pent. Når man har så mange pakker trenger man nok en egen koffert
            Men er jo plass til 5-6 stykker i Trex-kofferten også, har du flere der?
            Min har plass til tre ferdig utskjærte lipo. Har noe gammle lipo med lite flytid som brukes til prøving av oppsett. Ellers har jeg skjært ut spor til ekstra rotor blader imellom skumgummi-lagene. Tørr da ikke å skjære mer i den da skumgumien vil miste styrken.
            Bedre å spørre en gang for mye enn en styrt for mye

            walter@retlaw.no

            Comment


            • #7
              Jeg kan godt forstå at settet solgte dårlig. I settet vil jeg si at kofferten i seg selv er "indrefileten". Innholdet var vel så som så.

              S

              Comment


              • #8
                Jeg får da plass til 9 batterier i kofferten til T-Rex450Se . Sammen med radio og verktøy. Tror jeg kan få plass til 2 til uten å skjære noen ting.
                Reserve delene har jeg i koffert T-Rex 450se kom i.
                Amund Gårdhammer
                www.ringerikemfk.com

                Comment


                • #9
                  retlaw. litt ot. men flyr du i askim modellflyklubb?
                  arvid

                  Comment


                  • #10
                    Ser det er flere som tenker "koffert" ja
                    Attached Files
                    Alt som kan fjernstyres.
                    ---------------------------------------------
                    The problem with nitro's these days are that they arent brushless.
                    Electronics run on smoke... if you let the smoke out, they stop working.
                    Steinar Kvarme.

                    Comment


                    • #11
                      Hva med en til ladeutstyret også?

                      Dette er den minste i et sett med tre kofferter fra Biltema.
                      Attached Files
                      Fred Larssen

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by flarssen
                        Dette er den minste i et sett med tre kofferter fra Biltema.
                        hehe. ja det har vi også.Og så en til verdens minste 4 canals helien.Passet fint i en sigar kasse
                        Attached Files
                        Alt som kan fjernstyres.
                        ---------------------------------------------
                        The problem with nitro's these days are that they arent brushless.
                        Electronics run on smoke... if you let the smoke out, they stop working.
                        Steinar Kvarme.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by arvid
                          retlaw. litt ot. men flyr du i askim modellflyklubb?
                          arvid
                          Var innom "Askim og Omegen modelflyklubb" for noe år tilbake da jeg startet med hobbyen. Fikk flydd så lite at interesen forvant den gang.. Vurderer nå å melde meg inn igjen da jeg har noen fly som bare står og samler støv. Har bedre råd og tid idag. Men det var ingen med helikopter der den gang, og det trexen som har fått hobbyen til å blomstre for alvor.
                          Bedre å spørre en gang for mye enn en styrt for mye

                          walter@retlaw.no

                          Comment

                          Working...
                          X