Announcement

Collapse
No announcement yet.

Lader yter ikke maks.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Lader yter ikke maks.

    Jeg har en lader som jeg bruker og lade opp mine lipo celler med.. denne laderen skal kunne lade med 2Amp, men alikevel så bruker den ca 3timer på og lade opp 2200amp batterier.. input står der at skal være 9-15V DC. jeg tilfører den 15V. lurer på om det kan være spenninga som gjør at jeg ikke får maks ampere ut av laderen.. for visst spenningen synker så får jeg høyere strøm, right?
    Har virkelig blitt bitt av basillen

  • #2
    Originally posted by kenzky
    Jeg har en lader som jeg bruker og lade opp mine lipo celler med.. denne laderen skal kunne lade med 2Amp, men alikevel så bruker den ca 3timer på og lade opp 2200amp batterier.. input står der at skal være 9-15V DC. jeg tilfører den 15V. lurer på om det kan være spenninga som gjør at jeg ikke får maks ampere ut av laderen.. for visst spenningen synker så får jeg høyere strøm, right?

    Hvilken lader er det snakk om? Og hvilke batterier? Mange ladere kan ha en maks effekt; så 2amp kan gjelde for 2-cellers lipo, ikke nødvendigvis også for 4-cellere.

    Input-spenning vil normalt ikke ha noe å si for maks ladestrøm.
    heltpropell.com
    Trondheim MFK

    Comment


    • #3
      hextronik lader, og hextronik 3s 2200mah. du finner dem på unitedhobbies.com
      Men kan det være den adapteren jeg bruker? for på den står det 15V og 1000mah..
      Har virkelig blitt bitt av basillen

      Comment


      • #4
        Nei, si det

        takk for hjelpa
        Har virkelig blitt bitt av basillen

        Comment

        Working...
        X