Announcement

Collapse
No announcement yet.

LIPO-ballanserer til Swallow 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • LIPO-ballanserer til Swallow 2

    Er ganske grønn på dette området, men har nå flydd mine 4 LIPO-pakker drøyt ett år uten noen form for ballanserer, bare flydd, deretter ladet dem med Swallow-laderen. Har vel egentlig ikke merket noe tap enda, men før dette skjer, så kan det vel være en íde og skaffe en ballanserer. Finnes det en slik en jeg kan legge imellom laderen og batteriet under oppladning? I så tilfelle, har dere noen tips om hvilken ballanserer jeg kan/bør bruke?
    David Gabrielsen,
    Zoom 400, E-Flite J3 Cub, E-Starter, Blade CX, Eagle 2, Great Lakes 40, Mini Edge 540 (R.I.P.)

  • #2
    Hvem er det som produserer batteriene?
    William Jul Ringkjøb
    Bodø MFK

    If it doesn't work, it doesn't matter what it costs...

    Comment


    • #3
      det er ett Yontung (3S, 2100 mAh, 15C), og to uten navn, kjøpt på Small Size i Oslo, med samme ballanseringskontakt som Yountung på 1700 mAh. Det er viktigst å få ballansert disse.

      I tillegg har jeg én 3S 1500 mAh Meangreen Power, med en helt anderledes ballanseringskontakt kjøpt fra Kyosho-butikken.
      Last edited by davidsen; 20-06-07, 08:44.
      David Gabrielsen,
      Zoom 400, E-Flite J3 Cub, E-Starter, Blade CX, Eagle 2, Great Lakes 40, Mini Edge 540 (R.I.P.)

      Comment


      • #4
        Kjøp en Hyperion LBA10. Da har du mulighet for å kjøpe en til senere, koble de sammen og ballansere inntil 12 celler, Meget nyttig dersom du f.eks. bruker to 3S pakker koblet i serie.
        Fred Larssen

        Comment


        • #5
          takker for hjelp, da er den bestilt
          David Gabrielsen,
          Zoom 400, E-Flite J3 Cub, E-Starter, Blade CX, Eagle 2, Great Lakes 40, Mini Edge 540 (R.I.P.)

          Comment

          Working...
          X