Announcement

Collapse
No announcement yet.

Må ha 300 grams batteri, 3s, hvilke?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Må ha 300 grams batteri, 3s, hvilke?

    Tenk på rundt 25 C, og ett kvalitetsbatteri, som gir masse puff, men ikke for dyrt da.

    Rundt 400-600 kr er jeg interesert i å gi for det (Utenlandske priser)

    Problemet mitt er at jeg har nå 50 gram med dødvekt i flyet mitt i form av bly og det vil jeg bytte ut i noe mere fornuftig for å få lengre flytid.
    Begynte å fly i 2005 år. Eier av Formosa 2, Outrage G5 og Trex 450 Sport og noen billige innefly. Holder på kun med EL, og det vil jeg fortsette med. Fortsatt mye å lære i denne fantastiske hobbyen.

  • #2
    FLIGHTPOWER EVO25-3700 3S veier 303 gram..
    Emil Nilsen
    www.rcpro.no

    Comment


    • #3
      Originally posted by lhcyyhh76
      香港六合彩的工作也很认真,虽然凭着关系到了体检中心,香港六合彩曾道人的工作内容是负责体检项目的初审,也就是到可里体检的病人检查完以后,曾道人先把各种检查结果汇总梳 理一遍,先确定那些是正常的,那些是异常的,还有那些不正常还需要进一步检查,并且检查那些项 目。六合彩经过香港六合彩的初步处理,那些正常的体检报告就直接返回到病人或者其单位手里,而不正常的体检单要送到体 检中心兰韵主任手里,她最后审定这些报告,再发给病人。 早上一上班,香港六合彩就又得到一个消息,香港六合彩说医院的事件被摆平了,这让曾道人悬着的心终于放了下来,香港六合彩于是曾道人急忙拨打白小姐的手机,想把这个好消息告诉她,可是白小姐的手机一直在关机,香港六合彩好不容易问到白小姐家里的电话,打过去,是个女人接的电话,听语气不是白小姐,问白小姐时,对方说她是白小 姐的妈妈,从昨天她们下班后发现白小姐一直睡着,不吃也不喝,昨天晚上有点发烧,吃了退烧药后好了一点,现 在还在睡觉呢。www.66r6.com www.188558.com www.admin80.cn
      Takk for svar, veldig god info.
      Begynte å fly i 2005 år. Eier av Formosa 2, Outrage G5 og Trex 450 Sport og noen billige innefly. Holder på kun med EL, og det vil jeg fortsette med. Fortsatt mye å lære i denne fantastiske hobbyen.

      Comment


      • #4
        Er nok en spammer som prøver seg her ja....og i nesten halvparten av de andre trådene desverre

        Comment


        • #5
          Du kan se på A123 pakker på 6,6V nominell og 4800mah. Den veier 320 gram.
          - Erik -

          ------------------------------------------
          Logo 600SX + 6003D
          Logo 400SE

          Futaba 18MZ

          Comment

          Working...
          X