Announcement

Collapse
No announcement yet.

Schulze Next 7.36-12 + erfaringer

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Schulze Next 7.36-12 + erfaringer

    Er det noen som har fått testet disse laderne enda?
    Vurderer 2 stk av nevnte lader, da mine eldre Schulze ikke gir mer enn 0,5A på utgang 2
    schulze-elektronik-gmbh.com

    Mvh OJ
    Olav Jørgensen
    Low & fast

  • #2
    Schulze

    Laderne fungerer utmerket godt, jeg har en 7.36-12 selv. Dette er en av de beste laderne som finnes for penger etter min mening. Den lader med utmerket presisjon, og har alle de funksjoner man noengang kan trenge - i tillegg er det ypperlig å kunne koble den til PC'n for å få opp data der.

    En ting skal man være klar over, og det er at man ikke får full effekt på utgang 2 ved bruk av bilbatteri. Laderen må ha innspenning på 13,8Volt for å fungere optimalt med på utgang to. Jeg har ikke funnet noen god måte å heve spenningen på når jeg lader i felten.

    Med unntak av dette kan jeg fullt ut anbefale denne laderen.
    Med vennlig hilsen
    Baard Lindberg
    Condor Modellflyklubb/Tønsberg Modellflyklubb

    "I have no special talents, I am only passionately curious" - Albert Einstein

    Comment


    • #3
      Originally posted by _wizard_ View Post
      Laderne fungerer utmerket godt, jeg har en 7.36-12 selv. Dette er en av de beste laderne som finnes for penger etter min mening. Den lader med utmerket presisjon, og har alle de funksjoner man noengang kan trenge - i tillegg er det ypperlig å kunne koble den til PC'n for å få opp data der.

      En ting skal man være klar over, og det er at man ikke får full effekt på utgang 2 ved bruk av bilbatteri. Laderen må ha innspenning på 13,8Volt for å fungere optimalt med på utgang to. Jeg har ikke funnet noen god måte å heve spenningen på når jeg lader i felten.

      Med unntak av dette kan jeg fullt ut anbefale denne laderen.
      Ok. Det er kjempe flott.
      Jeg lader for det meste hjemme så det skal være greit.
      Hvor kjøpte du din lader?

      Mvh OJ
      Olav Jørgensen
      Low & fast

      Comment

      Working...
      X