Announcement

Collapse
No announcement yet.

FligthPower EON-batterier

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • FligthPower EON-batterier

    Hei,

    Jeg er av den typen som alltid ser frem til at det kommer nye batterier på markedet. Har bruk FP sin EVO 25 de siste årene, og de har i grunnen fungert greit. Etter at jeg ble "flinkere" til å lade oppbevare dem på 50 %, så synes jeg også futten forblir bra i allefall en sesong.

    Nå kommer FP med EON-serien. Disse kan laders på 3C Kjemien skal være ny - men hvem vet om det er makedsføringsavdeling som har gått amok igjen. Er i allefall spent på de nye batterien.
    - Erik -

    ------------------------------------------
    Logo 600SX + 6003D
    Logo 400SE

    Futaba 18MZ

  • #2
    Er det noen som faktisk har SETT disse batteriene, eller er det bare noe de har annonsert i en god stund skal komme?

    Edit: Ser at RCPro ahr fått en variant på 6 celler / 2550mah i sortimentet, men ingen bilder, og -5 i lagerbeholdning...
    Last edited by jeeeeeeright; 13-01-09, 18:27.
    Remi A. Sørensen - 94877903
    Leder i Lofoten RC-Klubb

    Comment


    • #3
      De første burde vært her nå, men mange av størrelsene er litt forsinket fra FlightPower. Du få smøre deg med litt tålmodighhet jeeeeeeright (ble det nok eer.. , så kommer de nok med både bilder og beskrivelse. Priser skal være ganske så likt som Evo seriene som er på tur ut, til fordel for de nye.
      Emil Nilsen
      www.rcpro.no

      Comment


      • #4
        Heisann Emil! Og takk for sist...

        Tålmodighet må du si fra hvis du får på boks i hyllene... Skal ha en hel pall!
        Det positive med nye batterier er jo hyggelige priser på de gamle evo-seriene. Så det var noen evo30-pakker der til en relativt hyggelig pris.

        Hilsen Remi S. (han med semitraileren med modellfly i hytta).
        Remi A. Sørensen - 94877903
        Leder i Lofoten RC-Klubb

        Comment


        • #5
          Ikke for å skryte - men det er faktisk meg som gjør at det står -5 i lagerbeholdning hos rcpro.

          Jeg skal gi en liten rapport når jeg får dem.
          - Erik -

          ------------------------------------------
          Logo 600SX + 6003D
          Logo 400SE

          Futaba 18MZ

          Comment


          • #6
            Bare 5 stk Erik???
            Thor Aage
            -----------------------------

            2 x Airskipper 90
            2 x T-Rex 450SE v2
            Spektrum DX7

            -----------------------------

            Comment

            Working...
            X