Announcement

Collapse
No announcement yet.

ubec batteri spm

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ubec batteri spm

Kan jeg alltid ha et 2celle batteri tilkoblet denne og bare sette en standard bryter på den ledningen som skal til mottaker?
    Vil batteriet lades ut?

http://www.hobbycity.com/hobbycity/s..._5.5~23v_Input
    Har virkelig blitt bitt av basillen

Den vil nok tømme batteriet om den står tilkoblet over lengre tid.

Comment

Nei, da vil batteriet tømmes over tid som sagt. Men hvis du setter bryteren mellom batteri og UBEC så går det bra. Vil da ikke lade ut batteriet.
      William Jul Ringkjøb
      Bodø MFK

If it doesn't work, it doesn't matter what it costs...

Comment

Jeg ville ikke stolt på en bryter på den inngangssiden av regulatoren fordi det vil oppstå en gnist i bryteren hver gang man slår på på grunn av inngangskondensatoren til BECen, og det vil kanskje slite bryteren betydelig.

Comment

Originally posted by tahustvedt View Post
          Jeg ville ikke stolt på en bryter på den inngangssiden av regulatoren fordi det vil oppstå en gnist i bryteren hver gang man slår på på grunn av inngangskondensatoren til BECen, og det vil kanskje slite bryteren betydelig.
          OK, da lærte jeg noe nytt i dag også. Kan da bruke en kontakt ala micro deans eller gullplugger regner jeg med?
          William Jul Ringkjøb
          Bodø MFK

If it doesn't work, it doesn't matter what it costs...

Comment

Kontakt er fint for de er kraftigere og kan inspiseres. Det er mulig det finnes brytere som er laget for å tåle det og da.

Comment

Det er vel neppe særlig store kondensatorer i den dingsen der, ei heller blir det mye sprut fra en 2S pakke. En ESC og 10S pakke derimot.. .
              Fred Larssen

Comment

Working...
              X