Announcement

Collapse
No announcement yet.

Lette mottagerbatterier?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Lette mottagerbatterier?

Hei. Er på leting etter batterier til en liten 1 meters DLG.
    De skal bare drive rx og to mikroservoer, så det er ikke så mye det er snakk om.
    De trenger ikke være oppladbare engang, hvis de ikke koster så mye, men jeg prøver å komme meg under 15 gram. Jeg har vurdert å demontere et vanlig 9vbatteri og plukke ut tre celler, men hvis noen vet om noe som ikke må loddes selv, så blir jeg veldig glad!
    Ikke kast den! jeg tar`n, kan sikkert brukes til noe!

Steinar B Johansen
    Lillehammer mfk

På min Nemo så flyr jeg med en celle Lipo. Det er litt lav spenning til mottaker så rekkevidden blir betraktelig redusert.
    Tom Erik Smedal
    www.artistic3D.net
    www.photopia.no

Comment

Det er sikkert begrenset hvor mye rekkevidde jeg trenger. Flyet er så lite at det sikkert blir borte på et par hundre meter uansett...
      Ikke kast den! jeg tar`n, kan sikkert brukes til noe!

Steinar B Johansen
      Lillehammer mfk

Comment

1S Lipo veier lite ja i forhold til kapasiteten. Er ikke alle servoer som takler den lave spenninga.
        Har brukt disse med hell: http://www.hobbycity.com/hobbycity/s...idProduct=6218
        En liten 2S lipo + ParkBec veier heller ikke all verden.
        Fred Larssen

Comment

Noen små mottakere er bedre enn andre når det gjelder 1S LiPo, tror det var Pent som hadde en som taklet det svært bra.
          Tidligere vet jeg folk brukte fotobatterier, som CR123, tror jeg det var...
          Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

Comment

Working...
          X