Announcement

Collapse
No announcement yet.

GTpower AC Adapter

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • GTpower AC Adapter

    Er det noen som har erfaring med GTpower AC Adapter? Jeg trenger ett par ekstra strømforskyninger og denne ser grei ut, men det er alltid greit å høre andres erfaringer.

  • #2
    ser helt grei ut den men kommer an på kor store batterier du skal lade da og hvor mange ladere du skal bruke om gangen jeg selv bruker den som elefun selger med 20A.
    foresten ser jeg HC er i -2 på den powersupplyen og det er ikke anbefalt å handle noe som er i bacorder
    Oi en perfekt landing

    Comment


    • #3
      Nei, de leverer ikke nok til å fore laderene mine hvis jeg lader på max, men disse psu'ene er bare tenkt å ha liggende i bilen og på hytta, og når jeg trenger dem så skal jeg nok klare å vente den tiden det tar å lade batteriene. Jeg tenke jeg skulle bestille to 106B+ ladere samtidig, de er backorder de også, og jeg legger ikke inn bestilling før alt er på lager. Det var egentlig mer kvaliteten på psu'ene jeg var ute etter. Leverer de stabil og "stuerein" strøm?

      Comment


      • #4
        Originally posted by eviltwin View Post
        Nei, de leverer ikke nok til å fore laderene mine hvis jeg lader på max, men disse psu'ene er bare tenkt å ha liggende i bilen og på hytta, og når jeg trenger dem så skal jeg nok klare å vente den tiden det tar å lade batteriene. Jeg tenke jeg skulle bestille to 106B+ ladere samtidig, de er backorder de også, og jeg legger ikke inn bestilling før alt er på lager. Det var egentlig mer kvaliteten på psu'ene jeg var ute etter. Leverer de stabil og "stuerein" strøm?
        Ang. stabil strøm hadde jeg ikke gått for disse men kanskje noen har testet de er jo mulig de fungerer fint ikke kosta de mye heller
        Oi en perfekt landing

        Comment

        Working...
        X