Announcement

Collapse
No announcement yet.

computerlader.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• computerlader.

Hallo
    har planer om å invistere i en computerlader ser på web butikkene at de har mye forskjellig alt fra ladere til 700-800 kroner og opp til 5000 spenn. Jeg kommer til å bruke laderen hovedsakelig til å lade radioutstyr samt lipo batterier til relativt store elektrofly, har med tiden planer om å bygge en short solent av Ivan Pettigrew. og vil gjerne invistere i en lader som også kan takle batterier til en slik modell helst uten at jeg må ut med 5000 kroner.
    Attached Files

Icharger 208 fra hobbycity.com

Du kommer vel ikke unna denne når det gjelder verken ytelse eller pris...
    Remi A. Sørensen - 94877903
    Leder i Lofoten RC-Klubb

Comment

Hvis du er villig til å importere, så er det en del som etterhvert ser ut til å være fornøyde med iCharger laderene. Du får disse i forskjellige størrelser.

Du kan handle dem f.eks. hos hobbycity.com

Ligger noen tråder her på forumet ang. dem. Bl.a. står det litt her:
      http://www.modellflynytt.no/showthread.php?t=23288

og her:
      http://www.modellflynytt.no/showthread.php?t=24117

Har selv en av disse på vei i posten, så er spent på hvordan de faktisk er.

Om du velger å bestille fra Hobbycity, så logg inn først for å få lavere pris. Den jeg bestilte gikk ned en god del dollar, etter at jeg hadde logget inn.
      mvh Kim

Comment

jeg skjønner at det er i-charger jeg trenger altså, men hvilken av modellene bør jeg velge? jeg trenger en som takler det meste også lade 12v fieldbox batteri. kan en bruke laderen tilkoplet fieldboxbatteriet når en skal lade lipobatteriene? kan laderen koples til strømnettet 220v for lading av batterier. Så at transformator er ekstrautstyr noen som har kjøpt denne?, og passer den på det Norske strømnettet?
        mvh
        Eystein

Comment

Working...
        X