Announcement

Collapse
No announcement yet.

Batterihjelp (el motor scooter) noe off topic!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Batterihjelp (el motor scooter) noe off topic!

    Hei folkens..

    Etter alt for lang tid borte fra byggebord, fly og flyving har jeg nå et prosjekt gående med en el-scooter som jeg har liggende..

    Batteriene er ganske paj.. tror jeg, -har ikke fått målt de enda.

    Trenger litt info på hva jeg kan bruke av batterier. Originalt batteri som står i har spec som bildet viser.
    Dimensjonene bør max være: H:6,5 cm L:16,8cm B: 6,5 cm

    Dette er til en sparkesykkel med motor. (Electric aplications .co.ltd, motor)

    Bildet er noe uklart, men det skal gå ann å lese det som står..

    Ya heng på nett er noe......hmmm...rotete..

    Planen er å pusse den opp for jr med lakk og greier i "Lightning McQueen" stil fra Biler filmen til Pixar.

    Det er også en boks med (det jeg antar er) En fartsregulator, lade-enhet (inn plugg ser ut til å være alt fra 1.5V - 12V plugg med + i senter (standard adapter ting, som gjør at jeg antar at ladeenheten sitter i "boksen"

    Noen kloke hoder der ute som kan hjelpe. Trenger ikke Li-po / Ion batteri i denne da jr. skal få herje litt rundt.
    Attached Files
    Joachim

  • #2
    Biltema har vel kanskje blybatterier i samme størrelse. Hvis ikke hadde 4S2P A123 vært midt i blinken. Skulle bli ca 54x110x65mm 4600mAh. Kan lades med blybatterilader (4S altså), så den innebygde laderen kan kanskje fortsatt brukes.
    Fred Larssen

    Comment

    Working...
    X