Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dårlig Outrage batteri.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Dårlig Outrage batteri.

    Hei

    Jeg har en Outrage XP25 6S1P 2500mah 25C batteri pakke som er kjøpt hos Mikronor for et halvt år siden. Når jeg brukte den i går var det veldig litte power i den. Etter et minutt flyvind med t-rex 500 landet jeg den. Når jeg tok ut batteriet var den så var at jeg nesten ikke kunne ta på det så begynte den å bli tykkere minst 2 cm. Jeg har ladet den hver gang med balanserer og aldri tapet det helt ned. Så da burde et batteri tåle mer enn 5 turer. Gjelder garantien da så er det mulig å bytte denne pakka i en ny en.

    Hilsen Martin
    Martin Larsen
    Edge Rotorblades
    JR PROPO
    Elefun
    Scorpion Power System
    Kontronik
    Gens Ace

  • #2
    Jeg ville gjort et forsøk i hvertfall.. Outrage vet å ta seg betalt..
    Logo 700 Xxtreme Vbar 5.3 Pro
    T-Rex 700N DFC Vbar 5.3 Pro
    T-Rex 500 DFC Vbar 5.3 Pro

    Comment


    • #3
      Originally posted by Martin_95 View Post
      Hei

      Jeg har en Outrage XP25 6S1P 2500mah 25C batteri pakke som er kjøpt hos Mikronor for et halvt år siden. Når jeg brukte den i går var det veldig litte power i den. Etter et minutt flyvind med t-rex 500 landet jeg den. Når jeg tok ut batteriet var den så var at jeg nesten ikke kunne ta på det så begynte den å bli tykkere minst 2 cm. Jeg har ladet den hver gang med balanserer og aldri tapet det helt ned. Så da burde et batteri tåle mer enn 5 turer. Gjelder garantien da så er det mulig å bytte denne pakka i en ny en.

      Hilsen Martin
      Husk at det ikke bare er for lav celle spenning (man flyr for lenge) som ødelegger batteriene, en like ødeleggende faktor er å trekke for mange C ut av det!

      Comment


      • #4
        Uansett ville jeg prøvd å reklamere.. Outrage er jo blandt de dyreste batteriene, så man burde forvente mer av de.. Jeg har heller ikke vært sånn kjempe imponert over Outrage, men er kjempe fornøyd med Hyperion G3 serien..
        Logo 700 Xxtreme Vbar 5.3 Pro
        T-Rex 700N DFC Vbar 5.3 Pro
        T-Rex 500 DFC Vbar 5.3 Pro

        Comment

        Working...
        X