Announcement

Collapse
No announcement yet.

Li-poly batteri

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Rimlig er det vel uansett.
    Gert Hildrestrand.
    Limets Venner.
    Valdres Flyklubb Modell

    Famous last words? Hey watch this!

    Comment


    • #32
      Må bare nevne at Moss Hobby Selger Schulze isl6-330 til kr. 1799,-+ frakt.
      RS Hobbyimport selger den til 1869,- + frakt. I norge er dette helt OK priser spør du meg. Virker ikke som at det blir så mye billigere å bestille fra utlandet, da prisene har rast siden kronekursen var på sitt høyeste. Samtidig blir det litt lettere å reklamere, selv om E-Flight i danmark har god service. Kan være smart å kikke litt rundt på nette etter priser. Sparer fort hundrelapper/tusenlapper. En million her og en million der, det blir penger av det å .

      Comment


      • #33
        Det blir ca 1740.- med moms og frakt, så det blir billigere uansett. :P

        Comment


        • #34
          Jeg fant nettopp ut at Simprop Intellicontroll V3 laderen min lader 11,1v på Li-Ion programmet Så da sparte jeg ca. 400Kr!
          Tre enkle regler garanterer en blød landing. Desværre
          er der ingen der kender dem.

          Comment


          • #35
            NÅ har laderen kommet i hus! , men er det noe jeg må gjøre før den begynner å virke? på min er det bare åtte svarte prikker på displayet... og mer skjer ikke det.

            Comment


            • #36
              Nå er øyeblikket kommet: grafse ned i eska og finn bladet merket: Gebrauchanweisung....!! Gluck zu
              Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

              Comment


              • #37
                Jeg har gjort det! og den er på engelsk, men så hvidt så jeg ser står det ingenting om det der i den...

                Comment


                • #38
                  Det er dette du burde ha lest Før du koblet til strømmen:

                  6.3.1 Ready display (isl 6-330d)
                  (isl 6-430d, -530d, -636+ see Chapter 6.3.2)
                  (a)"(c) schulze gmbh"
                  after one second
                  (b)"isl 6-330d V8.00"
                  after a further two seconds
                  (c)"_0NiMH#GO#Auto C"
                  i.e. the screen first displays the manufacturer
                  (a), then the device type and software version
                  number (b). After this you will see the Ready
                  display for the Battery 1 output:"#GO#" (c).
                  The cursor is at the far left end of the screen,
                  indicating that the Battery 2 charge output is
                  ready.
                  If these messages do not appear:
                  Immediately disconnect the terminal clamps,
                  because damage can occur if an undefined
                  state is allowed to persist. Wait 5 seconds and
                  repeat step 6.3.1.

                  I den siste setningen står det: Hvis disse beskjedene ikke vises, kobles strømmen av øyeblikkelig da skade kan oppstå hvis en udefinert tilstand er tillat å stå på. Vent i 5 sekunder før du kobler til strømmen igjen og beskjedene skal komme som anngitt i steg 6.3.1. (hvis ikke koble bort strømmen i 5 nye sekunder og prøv igjenn.

                  Bruksanvisninger er minst like viktige å lese og forstå for dyre som billige leketøy.
                  Gert Hildrestrand.
                  Limets Venner.
                  Valdres Flyklubb Modell

                  Famous last words? Hey watch this!

                  Comment


                  • #39
                    ehm.... Jeg leste igjennom sånn halvveis, men forstod ikke alt .
                    uansett ser det ut som at den reiser ned igjen. Fortæerende nå som Vertigoen er nesten ferdig!

                    Ser nesten ut som jeg må låne Laderen din en liten stund allikevel

                    Comment


                    • #40
                      Da er det beklaget og fikset....
                      El-fly sender en ny så snart jeg har sendt den gamle i retur .

                      Comment


                      • #41
                        Ja ja, da sitter jeg her med tomt batteri på Wild Beasten. Hadde Ostnik på besøk i dag og ett Lipo 3S1P 1200mAh og Apache laderen min forsvant ut døren for en tid. Hva tror dere er det første som skjer etter gutten har reist? Jo det beste flyveret for Wild Beasten på en uke og jeg fløy lavt og rått til det ble lite futt i batteriet, men så vart det stopp for laderen var lånt bort. Håper El-flight er raske til å sende laderen opp til ostnik så jeg får fly litt wild beast igjenn (selvfølgeligt så fikk jeg til en skapelig hover for første gang i dag, er det ikke typisk), jeg tror nesten jeg må bestille en lipo lader til å låne ut så jeg får ha min i fred . Men jeg skal vel ikke klage for det lønner seg vist å vere snill mot andre for nå ser det ut som om ting kommer min vei og. Å ja hvafornoe som kommer min vei? tja dere får se under multiplex om en stund.
                        Gert Hildrestrand.
                        Limets Venner.
                        Valdres Flyklubb Modell

                        Famous last words? Hey watch this!

                        Comment


                        • #42
                          Niklas takk.....


                          Laderen kommer vel igjen om ikke så lenge, men batteriet blir det verre med nå som Griffin er på ferie

                          Comment

                          Working...
                          X