Announcement

Collapse
No announcement yet.

ZIPPY Flightmax 2200mAh 3S1P 20C TILBUD $11,99

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ZIPPY Flightmax 2200mAh 3S1P 20C TILBUD $11,99

    Noen som ikke har fått med seg tilbudet til Hobbyking som varer bare til 3.Desember:
    Attention Required! | Cloudflare

    Radio Control Planes, Drones, Cars, FPV, Quadcopters and more - Hobbyking

    Jeg har brukt denne nettbutikken ett års tid, og ikke hatt noe problemer med de.
    Skulle du være i tvil om kvaliteten på cellene, kan du lese kommentaren kundene har gitt.
    Last edited by bth; 01-12-09, 21:13.
    Bfight 210
    De Havilland DH 5 skala 1/5 med SC 91
    De Havilland DH 2 skala 1/5,3
    Phoenix RC Club

  • #2
    Ikke les deg blind på kundekommentarer - har selv fått negativ kritikk fjernet av HK gjengen!

    Men batteriet er bra det og prisen er fantastisk.

    Du får batteriet hjem i postkassa ferdig fortollet for 100 lappen!
    Kjøper du 10 stk så kommer de etter tre dager rett på døra for 110.-/stk. inklusiv moms.
    Last edited by Quadrocopter; 02-12-09, 07:40.

    Comment


    • #3
      HEY dårlig gjort slik på morran. Da røyk jeg på 4 slike (hatt slike før som har fungert ypperlig) og ett par servoer. Jaja, må jo bruke paypal'en til noe...

      Jojo
      Jo Grini
      http://vimeo.com/jojoen
      http://www.youtube.com/jojoenno
      http://www.jojoen.no/

      Comment


      • #4
        Bestilte to i går. Har to fra før, og de fungerer bra på en HK-450.

        Comment


        • #5
          jeg er også storfornøyd med zippy batterier.
          bruker dem selv på HK 450
          MvH Marius Leirdal

          Comment


          • #6
            Fremdeles $11,99 for 3 celler 2200 mAh.

            Attention Required! | Cloudflare
            Bfight 210
            De Havilland DH 5 skala 1/5 med SC 91
            De Havilland DH 2 skala 1/5,3
            Phoenix RC Club

            Comment


            • #7
              Originally posted by bth View Post
              Skulle du være i tvil om kvaliteten på cellene, kan du lese kommentaren kundene har gitt.
              I tillegg til at enkelte kommentarer fjernes så fikk en jo tidligere rabattkode med rabatt i prosent tilsvarende stjerner en gav. Kommentarene på hobbyking skal en absolutt ikke stole blindt på. Men de gir absolutt en indikasjon. Og det er flere produkter med negative kommentarer.
              -----------
              Bengt

              Comment


              • #8
                Negative kommentarer fjernes hos HobbyKing ?

                Originally posted by bengtern View Post
                I tillegg til at enkelte kommentarer fjernes så fikk en jo tidligere rabattkode med rabatt i prosent tilsvarende stjerner en gav. Kommentarene på hobbyking skal en absolutt ikke stole blindt på. Men de gir absolutt en indikasjon. Og det er flere produkter med negative kommentarer.
                Min ett poengs kommentar på Hobbyking SS Series 60-70A ESC ligger der fremdeles. Hender at det blir så mange kommentarer at man må bruke menyen nederst for å se alle.

                Her ser det ikke ut til at de har fjernet kommentarer:

                Attention Required! | Cloudflare
                Kundene har bare gitt 1 og 2 ere. En har gitt 3.

                Attention Required! | Cloudflare

                Her er et eksempel på noen kommentarer ? som burde vært fjernet:
                Attention Required! | Cloudflare

                En stor Li-Po pakke med bare 2 stjerner:
                Attention Required! | Cloudflare)
                Bfight 210
                De Havilland DH 5 skala 1/5 med SC 91
                De Havilland DH 2 skala 1/5,3
                Phoenix RC Club

                Comment


                • #9
                  Et problem med kommentar systemet til HK er at de første som legger ut kommentar får mest rabatt. Dette fører til at det blir skrevet endel svada positive kommentarer av folk som ikke engang har fått produktet levert i posten.

                  Og tilbake til trådtema. Har noen slike Flightmax 2200mah 3C 20C batterier fra før som jeg har mishandlet i en over motorisert funjet. Leverer ca. 50A og fremdeles ikke noe ubalanse i cellene etter 10+ turer maksimal misbruk.
                  Last edited by jab; 07-12-09, 08:09.

                  Comment


                  • #10
                    De selger ihvertfall en hel haug med batterier!!!

                    Status for en uke siden var 4785 på lager - i kveld har de kun 256 stk... da har de solgt nær 650 stk i døgnet... eller batterier for 50.000 i døgnet...
                    Ben-Erik Ness
                    Bergen Modellflyklubb

                    Go FASST or go home... ..build to fly not to crash

                    www.hang.no - Norges nyeste RC-seilflyside med egen database over flysteder!


                    http://www.bmfk.no
                    http://www.jetsofbergen.no

                    Comment


                    • #11
                      Hadde et par av disse batteriene, å får vell si at man får det man betaler for!!! Funka fint i fly, men i t-rex 450 med scorpion motor, så blåste batteriene seg volsomt opp å blei ubehageli varm!!! Flyr no med Jack Power ifra http://hobby24.no/ , å di blir så vidt lunken!!!

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by b.e.n View Post
                        Hadde et par av disse batteriene, å får vell si at man får det man betaler for!!! Funka fint i fly, men i t-rex 450 med scorpion motor, så blåste batteriene seg volsomt opp å blei ubehageli varm!!! !
                        Bruker du et 2200 mA 20C batteri i en 450 med en Scorpion motor så har du bommet fullstendig i utgangspunktet!

                        Driver du i tillegg å rykker "litt" i stikka så er du over i området hvor de nye 3'de generasjon batteriene fra Hyperion e.l. passer best.

                        Flydd utallige turer i 450'en min med 2200mA 20C uten å ha ødelagt ett batteri grunnet overbelastning (har vel vært i bakken en gang eller ti og plukket et defekt batteri ut av torva) - pakkene kommer ut med den temperaturen de bør ha etter en tur.

                        Originally posted by Ben_E View Post
                        De selger ihvertfall en hel haug med batterier!!!
                        Status for en uke siden var 4785 på lager - i kveld har de kun 256 stk... da har de solgt nær 650 stk i døgnet...
                        Når prisen går ned så går i de fleste tilfeller volumet opp og sjappa sitter igjen med bra fortjeneste (husk at sikkert halvparten av de som kjøpet batterier la på en eller annen ting for å fylle opp til vekt grensa....) Videre har de fått mengder av gratis PR, hvor personer som kanskje ikke var på jakt etter et batteri sveipa innom og kjøpte med en eller annen ting istedenfor.

                        Sist men ikke mist - slike priser gjør at en mengde personer som ikke sitter på en overfylt lommebok får mulighet til å drive på med denne fantastiske hobbyen vi har.
                        Last edited by Quadrocopter; 08-12-09, 03:36.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by b.e.n View Post
                          Funka fint i fly, men i t-rex 450 med scorpion motor, så blåste batteriene seg volsomt opp å blei ubehageli varm!!! !!!
                          Heli og hotlinere er jo de applikasjonene der man strengt tatt har behov for mer enn 20C-ratede batterier. Hvis du gjør det slik jeg i "normale" fly ligger jeg rundt 12C som max last, rett og slett siden det gir fornuftige flytider pr batteri. Rundt 12 minutter, noe som er greit nok siden det er viktig å drikke kaffe ofte, samt skravle og juge når man er på stripa

                          Fikk nettopp hjem ny batch med LiPo til 450. Falt ikke for fristelsen å kjøpe sakene på tilbud, men anskaffet 30C-ratede Zippy. Så mye penger er det ikke snakk om, heller lommerusk. Mye verre å sitte med bare blåste batterier når man har planer om hovre-helg. (Ja, jeg er knapt på hovrestadiet. )

                          Husk marginer og atter marginer i forhold til C-ratingene dem fantaserer/reklamerer med
                          Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

                          Comment


                          • #14
                            Alt handler om hva slags oppsett og hvilken flystil en har. Jeg flyr 500 ESP med Scorpion motor og 20 C Flightmax. Det funker som bare juling, hverken varme eller oppblåste batterier. Levetida er det litt tidlig å si noe om, jeg har ennå til gode å slite ut et LIPO-batteri. 450 har jeg flydd med både 15 C og 20 C med like gode resultater. Jeg bruker en EagleTree V3 for å se hva jeg trekker ut av batteriene. 500'n hovrer på ca 14 A, tilsvarende ca 5 C utlading. Jeg når vel omrent 20 C i spisstrøm når jeg gir full kollektiv.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Ferry View Post
                              Alt handler om hva slags oppsett og hvilken flystil en har. Jeg flyr 500 ESP med Scorpion motor og 20 C Flightmax. Det funker som bare juling, hverken varme eller oppblåste batterier. Levetida er det litt tidlig å si noe om, jeg har ennå til gode å slite ut et LIPO-batteri. 450 har jeg flydd med både 15 C og 20 C med like gode resultater. Jeg bruker en EagleTree V3 for å se hva jeg trekker ut av batteriene. 500'n hovrer på ca 14 A, tilsvarende ca 5 C utlading. Jeg når vel omrent 20 C i spisstrøm når jeg gir full kollektiv.
                              Riktig, i tillegg kommer hvor mye du tar ut av pakka - normalt er det de siste 30-60 sekundene som man tyner ut av batteriet når det nærmer seg 3V/celle som får det til å gå varmt å svelle!

                              Comment

                              Working...
                              X