Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kjekk liten sak til strømfosyninga

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Kjekk liten sak til strømfosyninga

    Sikkert flere som har en kraftig strømforsyning og flere ladere. Skulle handle noen småting fra espritmodel og kom over den saken her: Esprit Tech/Model 1.321.428.3066

    Passer jo midt i blinken og er lett å plassere, bare klype på laderen og du er i gang.
    Tipper det er plass til 3-4par med små klyper og 2 store par. (skal teste i kveld)

    Har du strømforsyning med 2 utganger kjøper man 2 slike

    Nok en liten "kjekt å ha" ting
    Attached Files
    Stian Håvak (82)
    Fly low or crash trying!

    MFN @ Facebook - Like!

  • #2
    Grei sak men min hadde en kvalitets brist, det var dårlig kontakt der kabelen går inn på akslingen noe som ga vakkel og varmgang. Skrudde til skruen som går igjennom akslingen til stjernetrekkeren ble rund uten at det hjalp.

    Demonterte hele greia og la noen skiver bak øyekontaktene noe som fikset problemet.
    Vet ikke om dette var et engangs tilfelle eller om det er en generell svakhet.

    Comment


    • #3
      Originally posted by Quadrocopter View Post
      Grei sak men min hadde en kvalitets brist, det var dårlig kontakt der kabelen går inn på akslingen noe som ga vakkel og varmgang. Skrudde til skruen som går igjennom akslingen til stjernetrekkeren ble rund uten at det hjalp.

      Demonterte hele greia og la noen skiver bak øyekontaktene noe som fikset problemet.
      Vet ikke om dette var et engangs tilfelle eller om det er en generell svakhet.
      Skal teste og se hvordan min er. Alt viker tight og sitter godt.
      Attached Files
      Stian Håvak (82)
      Fly low or crash trying!

      MFN @ Facebook - Like!

      Comment


      • #4
        Originally posted by spewster View Post
        Skal teste og se hvordan min er. Alt viker tight og sitter godt.
        Ser ut som plastikk delene er litt annerledes - på den du har så er det ett spor rundt øyekontakten som holder den på plass.

        Comment


        • #5
          Hvorfor ikke lage selv?

          Hadde et behov for å bruke flere ladere på samme strømforsyning. Fant ut at jeg laget en selv. Den har plass til klyper og i tillegg bananstikker. Kjekk sak.
          Attached Files
          Last edited by Speedfreak; 24-03-10, 11:24.
          Raptor 50 titan se,Minititan,Trex 700,
          Cap 232 60 size, Stryker f27c, At40 , Seagull ep edge 540
          Futaba 12FG

          Comment


          • #6
            Originally posted by Speedfreak View Post
            Hadde et behov for å bruke flere ladere på samme strømforsyning. Fant ut at jeg laget en selv. Den har plass til klyper og i tillegg bananstikker. Kjekk sak.
            Pen liten sak du har laget. Hva er dimmen på kobberrørene du har på den?
            Begynte å fly i 2005 år. Eier av Formosa 2, Outrage G5 og Trex 450 Sport og noen billige innefly. Holder på kun med EL, og det vil jeg fortsette med. Fortsatt mye å lære i denne fantastiske hobbyen.

            Comment


            • #7
              Rørene er ca 12,5mm i diameter.
              Raptor 50 titan se,Minititan,Trex 700,
              Cap 232 60 size, Stryker f27c, At40 , Seagull ep edge 540
              Futaba 12FG

              Comment

              Working...
              X