Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Hei. Har litt lyst og oppdatere denne laderen (om det er noe vits) hvordan gjør jeg det? jeg har en usb contact (tilhører castle link ESC/BEC), kan denne brukes for og koble laderen til data?
Bare bekrefter det Jotto skriver. Det er verdt oppgraderingen, og du trenger også de kablene han linket til.
De lar deg også overvåke lading/utlading live via en pc, om du skulle finne det interessant.
Når det gjelder hvilken software du må velge, så står det forklart, men du må bare være tolmodig å lese alt. Finner du det fortsatt ikke så kan vi sikkert linke direkte, men er litt fan av hjelp til selvhjelp..
Du må først ha en driver til usb-kontakten, så må du ha programmet som du flasher med, og sist og kanskje det vanskeligste, er å velge rett firmware til laderen din. Men har du tunga rett i munnen, så skal det gå greit.
Forskjellen er kun at du kan sette opp et 1000mAh batteri som 1000mAh og velge 5A lading. Før oppgraderingen måtte du sette batteriet som 2500mAh for å kunne velge 5A lading pga begrensingen til 2C.
Det er flere forandringer i programvaren, avhengig av hvilken versjon du har på laderen din. Jeg har DUO 1, og har oppgradert 5 ganger.
Det viktigste for meg har vært å få Storage Mode og dobling av minnet fra 10 til 20.
Til de som vil oppgradere, les alt som har med oppgraderingen å gjøre nøye eller så står du plutselig der uten lader..
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment