Unconfigured Ad

Collapse

Bruke billige 12 volts lys for å dra ut strømmen av batterier er digg, men lurer .

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • spitmk16
    • Oct 2005
    • 1367

Bruke billige 12 volts lys for å dra ut strømmen av batterier er digg, men lurer .

Kjøpte noen billige halogen pærer, og har loddet på kontakt på de. De er ypperlige til å dra ut all strømmen fra lipo batteriene når de skal kasseres (slipper å bruke lader eller noe slikt)

De er 12 Volts pærer, og viss jeg ikke er helt på bærtur når det gjelder strøm, så viss man seriekobler 2 lyspærer så vil de takle 24 volt uten problemer. Er det korrekt?

Jeg tenker på juletre belysningen, der 220 volt går inn i en krets og man deler opp volten i antall pærer.
    Begynte å fly i 2005 år. Eier av Formosa 2, Outrage G5 og Trex 450 Sport og noen billige innefly. Holder på kun med EL, og det vil jeg fortsette med. Fortsatt mye å lære i denne fantastiske hobbyen.
  • Quadrocopter
    Moderator
    • Aug 2007
    • 6357

Her er en som har et bra konsept for det du ønsker å gjøre.

Comment

• flarssen
      • Jan 2005
      • 1842

Originally posted by spitmk16
      De er 12 Volts pærer, og viss jeg ikke er helt på bærtur når det gjelder strøm, så viss man seriekobler 2 lyspærer så vil de takle 24 volt uten problemer. Er det korrekt?
      Det er korrekt så lenge pærene er identiske (samme spenning og effekt).
      Originally posted by Quadrocopter
      Her er en som har et bra konsept for det du ønsker å gjøre.
      Litt overkill om pakkene skal kasseres.
      Fred Larssen

Comment

Working...