Announcement

Collapse
No announcement yet.

Erfaringer med iCharger 3010B 1000W 10s Balance/Charger

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    For å forvirre deg enda mere, kan du no se på PL6 også Skal du ikke lade mere enn 6s, er det et godt alternativ.
    PL8 og PL6 ballanserer cellene mye raskere enn iCharger. Jeg har gjort en uhøytidlig test på det tidligere, og forskjellen er stor. Dessuten kan PL8 lade ut batterier mye raskere.
    EF 60" Edge. Torque.
    EF 91" Extra. Hacker Q80-8M
    3DHS 92" Edge. Hacker Q80-8M
    CARF/Skygate Viper. Merlin 200XBL
    Multiplex FunCub XL on floats.
    Jeti DS-16

    Comment


    • #17
      Originally posted by havard.j View Post
      For å forvirre deg enda mere, kan du no se på PL6 også Skal du ikke lade mere enn 6s, er det et godt alternativ.
      PL8 og PL6 ballanserer cellene mye raskere enn iCharger. Jeg har gjort en uhøytidlig test på det tidligere, og forskjellen er stor. Dessuten kan PL8 lade ut batterier mye raskere.
      Det er vel det jeg også ser, PL8 laderen til Tesa knuser min Hyperion når det gjelder balansering, som igjen vil si at han klarer å lade opp en pakke på 15 minutt, mens jeg synes Hyperionen min bruker en halvtime selv om jeg kjører på f.eks 4C ladning.

      Comment


      • #18
        Originally posted by havard.j View Post
        For å forvirre deg enda mere, kan du no se på PL6 også Skal du ikke lade mere enn 6s, er det et godt alternativ.
        PL8 og PL6 ballanserer cellene mye raskere enn iCharger. Jeg har gjort en uhøytidlig test på det tidligere, og forskjellen er stor. Dessuten kan PL8 lade ut batterier mye raskere.

        ja fine den PL6, men noe sær på input volt da den vil ha +30 volt for 1000w
        Psu på 24v er letter å skaffe

        Comment


        • #19
          Psu å psu.. 2 bilbatteri koblet sammen blir brukt her i gården ja

          Comment


          • #20
            Kjøpte meg en voltage regulator på 2000w på ebay, denne ser jeg kan justeres ned til 19v på det minste, den må være fin å koble lader på

            Comment


            • #21
              Link.....?
              Ørjan Pettersen
              Trenger du hjelp til oppsett av helikopter i Tromsø, bare ta kontakt.

              Comment

              Working...
              X