Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
fikk mail fra hobbyking nå, jeg får tilbake 92dollar av dem, å jeg slipper å sende laderene tilbake, så enten så er dem klar over at det er noen møkkaladere eller så er jeg bare svinheldig, sjekka nettopp inne på sida, å der stod der 92dollar ekstra i kreditt. så ja dagen min ble hakket bedre nå. været som er ute er det vel litt værre med, overskya og yr.
gratulerer med dagen alle mann ( å kanskje noen kvinner)
trex-600-NSP-FBL 0s55hz,beastX,align ds610,ds650.
trex-550e. FBL align ds610.ds620. beastX, castle esc &bec, EDGE 553mm.
arf jupiter med magnum 52 med ukjente servoer.
PA katana MD elektro med ymse elektronikk.
homemade quad med diverse elektronikk.
noen depronkjerrer.
futaba10c 2.4ghz.
radiostyrte bilær med reservedeler liggende klart
... jeg får tilbake 92dollar av dem, å jeg slipper å sende laderene tilbake, så enten så er dem klar over at det er noen møkkaladere eller så er jeg bare svinheldig....
Hvis HK gir deg penger tilbake uten noe som helst "sutring" så har de vel oppdaget at produktet de selger er crap....
Hvis HK gir deg penger tilbake uten noe som helst "sutring" så har de vel oppdaget at produktet de selger er crap....
må vel innrømme at jeg har sutra litt da, men tror nok dem er klar over problemet. så blir nok kvalitetsladere neste gang
noen depronkjerrer.
futaba10c 2.4ghz.
fikk mail fra hobbyking nå, jeg får tilbake 92dollar av dem, å jeg slipper å sende laderene tilbake
Gratulerer, det er første gang jeg har hørt om noen som får tilbake noe derfra. Har klaget 5 ganger selv.
Denne historen gjør meg enda mer sikker på at flere ladere som hver klarer bare ett batteri er best.
Tom Roy (57), Vingtor RC Klubb, Asker Modell Klubb, Flystua
Begynte med R/C i 1973, kun elektro fra 2007, flyr alt fra trainere til innendørs akro og halvskala fra WW I og nyere
Trodde det jeg også, før jeg fikk meg en powerlab 8. Lader stort sett bare i paralell nå.
grunnen til at jeg vil ha flere ladere er at jeg har så masse forskjellige batterier, å lader ofte forskjellige batterier samtidig, derfor er disse laderene så kjekke (så lenge dem funka)
noen depronkjerrer.
futaba10c 2.4ghz.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment